Re: Απάντηση από το κτηματολόγιο ΑΕ!

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Mon Jun 30 23:16:27 EEST 2008

2008/6/30 Καινουργιάκης Γιώργος <kaingeo at yahoo.gr>:

> 2. Αν είχα καμιά 50 χιλιάδες ευρώ θα τους πήγαινα στα δικαστήρια
> γιατί ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ και θα βλέπατε πόσο καλά θα
> έπαιζε σε firefox. Τα δικά μου λεφτά παίρνουν για να το φτιάξουν!

Κατανοητός ο θυμός σου, σίγουρα θα είχε ο καθένας το δικαίωμα να τους
πάει στα δικαστήρια, αλλά ... τζάμπα κόπος; Τώρα κινητοποιηθήκαμε όλοι
και πλέον δουλεύει και σε firefox. Η ίδια δουλειά έγινε με email, πολύ
πιο γρήγορα και γλιτώνοντας τα 50.000€, τα οποία δεν πιστεύω να σου
περίσσευαν και να τα είχες...

> 3. Αν εσείς λοιπόν καλοί μου φίλοι έχετε ένα pc με windows εγώ
> δεν έχω. Το καταλάβατε αυτό; Τρέχω στα net cafe για
> να κάνω δήλωση στην εφορία, δεν βλέπω βιντεάκια του σχολικού
> δικτύου, δεν βλέπω βιντεάκια της ΕΡΤ, ενώ πληρώνω τα μαλιοκέφαλα
> μου για πάρτη της, δεν δηλώνω τα χωράφια μου, και κάθε λίγο και
> λιγάκι πάλι κάτι νέο υπάρχει για να μας σπάσει τα νεύρα.

Για τα βιντεάκια του σχολικού δικτύου δεν ξέρω, αλλά τόσο οι δηλώσεις
στην εφορία όσο και τα βιντεάκια της ΕΡΤ λειτουργούν κανονικά σε
firefox...

> 5. Κάτι τέτοιες ευγενικές συμπεριφορές μας έχουν φτάσει
> σ' αυτά τα χάλια να είμαστε τόσοι άνθρωποι και να μην έχουμε φωνή.
> Είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Καλά μας κάνουνε!

Δεν ξέρω πώς αντιδράν αυτοί που πληρώνονται για τεχνική εξυπηρέτηση,
αλλά τουλάχιστον αν γίνεται σε εθελοντική βάση, έχεις περισσότερες
πιθανότητες να ακουστείς άμεσα αν τους πλησιάσεις ευγενικά παρά
απαιτώντας. Πολλές φορές, αν κάποιος είναι ευγενικός θα του πουν κι
ευχαριστώ από πάνω. Μιλάω εκ πείρας. Όταν έχουμε να κάνουμε με
δημόσιο, βέβαια, συχνά χρειάζεται να φωνάξεις και να βρίσεις αρκετά
για να βρεις το δίκιο σου, αλλά δε χάνεις τίποτα με μια ευγενική πρώτη
προσέγγιση... αν και δεν είναι πάντα εύκολο όταν βγάζεις καπνούς
απ'τ'αυτιά...