Re: Πνευματική ιδιοκτησία σε κείμενα με τα οποία εκφράζεται η άσκηση πολιτειακής αρμοδιότητας...

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Jun 24 15:09:09 EEST 2008

Κε Καρούνο όλη η ανάλυση που παραθέτεται βασίζεται στο δεδομένο ότι τα
κείμενα, χάρτες, στοιχεία κτλ που δημοσιεύει η ΕΜΥ αποτελούν προϊόν
της άσκησης πολιτειακής αρμοδιότητας. Αλλά δεν φαίνεται πουθενά από
που προκύπτει ότι η ΕΜΥ ασκεί πολιτειακή αρμοδιότητα όταν παράγει αυτά
τα δεδομένα (και δεν είναι καθόλου προφανές στους μη νομικά
καταρτισμένους τι σημαίνει "πολιτειακή αρμοδιότητα"). Θα μπορούσατε να
μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες ώστε να έχει ουσιαστικό νόημα η
πληροφόρηση μας?

Σημείωση: το ερώτημα μου δεν έχει να κάνει με την άποψη μου για το αν
αυτό που κάνει η ΕΜΥ είναι σωστό ή όχι. Πιστεύω ότι είναι λάθος
δεδομένου του ότι η ΕΜΥ χρηματοδοτείται απο τους φόρους των πολιτών
και αφού δεν συντρέχει σοβαρός λόγος προς το αντίθετο ότι δεδομένα
παράγει θα πρέπει να είναι δημόσιο αγαθό (δεν έχω σκεφτεί πιθανές
εξαιρέσεις αλλά μπορεί να υπάρχουν)[1]. Η άποψη μου όμως δεν είναι
νόμος οπότε θέλω να μάθω τι λέει ο νόμος.