Linux για άτομα με ειδικές ανάγκες

Constantinos Velentzas Constantinos.Velentzas at eurodyn.com
Tue Apr 29 14:16:07 EEST 2008

Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Την εταιρία e-Isotis την έχει ένα πρώην στέλεχος της EUROPEAN DYNAMICS.
Κάνουν καλή δουλειά. Ομως αμοίβονται με μεγάλα ποσά από την Ευρωπαϊκή
Επιτροπή.
Ως εκ τούτου προτείνω να ζητήσετε ή να αμοιφθούν τα στελέχη της HELLUG
που θα λάβουν μέρος, ή να δώσει ένα γενναίο ποσό στο HELLUG η e-Isotis.
Η γνώμη μου είναι ότι το HELLUG χρει'αζεται έσοδα για να έχει σημαντική
παρέμβαση στην κοινωνία.
C.