Re: [Open-source] σκόρπιες σημειώσεις από fosdem

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sun Mar 9 21:05:33 EET 2008

2008/2/26 Serafeim Zanikolas <serzan at hellug.gr>:
>  Επιστρέφοντας από το fosdem προχτές έγραψα μερικές σκόρπιες σημειώσεις, κ είπα
>  να τις στείλω. Θα μ'ενδιέφερε να δω αντίστοιχες εντυπώσεις κ από άλλους/ες
>  που παραβρέθηκαν, μιας και ήταν πολλά τα παράλληλα sessions.

Ωραία, thanx! Διάβασα μερικά πράγματα από τις σημειώσεις σου από
ομιλίες που ήθελα αλλά δεν κατάφερα να πάω.

Οι δικές μου (περισσότερο σε στυλ "action log", επίσης στα αγγλικά) είναι εδώ:

  http://dimitris.glezos.com/weblog/2008/02/27/fosdem-recap/

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)