Συζητηση για τη συμφωνια MS στη Βουλη - Προλογος και ιστορικο.

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed Jan 23 19:16:20 EET 2008

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Στις Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008 14:13, ο/η P. Christeas έγραψε:

> [snip, snip]

> Τι μας έδωσαν? Ευκαιρία εκπροσώπησης? Χα!
> Μην υπερεκτιμάς τη διαδικασία της ακρόασης στην επιτροπή.
> Δεν είναι κοινοβουλευτική επιτροπή του αμερικανικού κονγκρέσου.
> Η βουλή μας λειτουργεί αλλιώς: τη συμφωνία θα την ψηφίσουν _ούτως ή άλλως_.
> Γι'αυτό και αφού αναγκάστηκαν (κατ' απαίτηση της *αντιπολίτευσης*, μη
> ξεχνιόμαστε) να μας καλέσουν για τα μάτια του κόσμου, θα έπρεπε να πούμε τη
> γνώμη μας *ευθέως* και *άφοβα*.

Θοδωρη, δεν ειναι καν εκει το ζητημα.

Κανεις δεν περιμενε να παμε στη βουλη και να ανατρεψουμε τη συμφωνια.

Το ζητημα ηταν να εκφρασουμε επισημως τις διαφωνιες μας, ετσι ωστε να
υπαρχει μετα η δυνατοτητα να κυνηγησουμε οργανωμενα το θεμα, χωρις να
μπορει να βγει ο οποιοσδηποτε και να μας πει "οταν το ψηφιζαμε, που
ησασταν;"

Και αυτο καναμε.