syzhthsh gia symfwnia MS sth voulh twra

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Jan 22 18:51:41 EET 2008

On 1/22/08, Panagiotis Kranidiotis <kranidiotis at vatica.org> wrote:
> Επειδή είμαι αυτή την στιγμή σε χώρο εργασίας θα σου απαντήσω
> περιληπτικά ότι εγώ ο Παναγιώτης Κρανιδιώτης, αντιπρόεδρος του Hellug,
> κλήθηκα από την Ελληνική Βουλή, χωρίς να το γνωρίζω από πρίν (όπως θα
> καταλάβεις πιο μετά από κοινή απόφαση όλων των μελών της επιτροπής και
> με ένσταση των βουλευτών αν υπάρχει χρόνος απόκρισης των φορέων), στις
> 21:00 της Τετάρτης 16/01/08, ευρισκόμενος στην Νεάπολη Λακωνίας, για να
> παρευρεθώ στην Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων στις 09:00 της
> Πέμπτης 18/01/08. Με τα δεδομένα αυτά ξεκίνησα στις 03:00 της Πέμπτης
> [...]

Δηλαδή μας λες ότι την Τετάρτη επικοινώνησε επίσημα κρατικό όργανο
μαζί σου, λόγο ιδιότητάς που απέκτησες από εμάς τα μέλη του συλλόγου,
για θέμα που από πολλούς θεωρείται ως από τα σημαντικότερα του
συλλόγου αλλά αποφάσισες να ενημερώσεις "περιληπτικά" εμάς τα μέλη
μετά από 6 μέρες και αυτό μόνο μετά από δημόσια παρέμβαση κάποιου
μέλους.

Πας καλά;

Μόνο σε εμένα φαίνεται παράλογο αυτό; Τόσα πολλά ζητάω όταν ζητάω
διαφάνεια και ενημέρωση για το τι κάνει το ΔΣ του συλλόγου; Ας μου το
εξηγήσει κάποιος από εσάς, όταν έχει χρόνο και όταν μπορέσει και
συγνώμμη που το ζητάω κιόλας...

- Γιάννης