syzhthsh gia symfwnia MS sth voulh twra

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Tue Jan 22 17:40:25 EET 2008

Επειδή είμαι αυτή την στιγμή σε χώρο εργασίας θα σου απαντήσω
περιληπτικά ότι εγώ ο Παναγιώτης Κρανιδιώτης, αντιπρόεδρος του Hellug,
κλήθηκα από την Ελληνική Βουλή, χωρίς να το γνωρίζω από πρίν (όπως θα
καταλάβεις πιο μετά από κοινή απόφαση όλων των μελών της επιτροπής και
με ένσταση των βουλευτών αν υπάρχει χρόνος απόκρισης των φορέων), στις
21:00 της Τετάρτης 16/01/08, ευρισκόμενος στην Νεάπολη Λακωνίας, για να
παρευρεθώ στην Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων στις 09:00 της
Πέμπτης 18/01/08. Με τα δεδομένα αυτά ξεκίνησα στις 03:00 της Πέμπτης
για να παρευρεθώ.

Τα υπόλοιπα αργότερα το βράδυ. Ο Σύλλογος έχει μεριμνήσει και υπάρχουν
τα πρακτικά των συνεδριάσεων από την πρώτη κιόλας μέρα, τα οποία θα
δημοσιεύσει, με τους όρους πάντα που του έχουν δοθεί. Απλά θα επιθυμούσα
αν κάποιος δεν ξέρει όλες τις λεπτομέρειες να μην υπάρχουν έντονοι τόνοι
γιατί και άδικο είναι και δημιουργούν αποπροσανατολισμό από το κυρίως
θέμα.
Ευχαριστώ.

Στις 22-01-2008, ημέρα Τρι, και ώρα 17:20 +0200, ο/η Theodore Lytras
έγραψε: