Παραίτηση

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Tue Jan 15 23:09:45 EET 2008

Για διάφορους λόγους, παραιτούμαι από τη θέση του 1ου αναπληρωματικού
μέλους του Δ.Σ. της Ένωσης Χρηστών & Φίλων Linux Ελλάδος.

Την θέση μου μπορεί να καταλάβει αυτοδίκαια το 2ο αναπληρωματικό
μέλος, Νίκος Ρούσσος ο οποίος και σε περίπτωση παραίτησης-αποχώρησης ή
κάποιου μέλους του Δ.Σ. μπορεί να καταλάβει τη θέση αντ' εμού.

Θα συνεχίσω να υποστηρίζω τις δράσεις του συλλόγου με τις επισκέψεις
μου στο εργαστήρι, με τη συμμετοχή μου σε όσες δράσεις μπορώ και μέσα
από το διαδικτυακό μου ημερολόγιο (http://linux-noosphere.blogspot.com).

Κωνσταντίνος Μπουκουβάλας