No subject

bill qstel qstel at yahoo.com
Tue Jan 15 10:36:05 EET 2008

    Μαλλον δεν ειναι σαφές τι προσπαθώ να πώ. Υποστιρίζω οτι η συγκεκιρημένη συμφωνία ενώ παρουσιάζετε ως μια δυναμική πολιτική κίνηση είναι στην πραγματικότητα μια προσπάθεια να μην εκτεθεί το ελληνικό δημόσιο σε θέματα αδειών. Με αλλά λογια αντι να πληρωσουμε οτι είναι να πληρώσουμε και να ξεφορτθούμε την Μ$ και οποιοδήποτε άλλο μονοπόλιο επιλέγουμε σαν κρατος-δημόσιος τομέας να τους πληρώσουμε κι αλλα.
    Το μόνο τεκμήριο που έχω να παραθέσω για το θέμα τον χαμένων αδειών είναι οι αποθηκευτικοί χώροι (=σκουριασμένες μεταλικές ντουλάπες) που φυλάγονταν οι άδειες χρησης στο Πανεπιστίμιο μου το 1998 το οποιό σήμενε οτι οποιοσδήποτε απο τους admin μπορούσε να πάρει ΑΝΕΤΑ σπιτι του ενα πακέτο win 98. Εξάλου ητάν ιδέταιρα διαδεδομένη πρακτική να κάνει κανείς εγκατάσταση software σε μηχανηματα χωρίς να έλενξει εαν το cd εγκατάστασης έχει ξαναχρησιμοποιηθει η εαν ΥΠΑΡΧΕΙ πραγματικά ΚΑΠΟΥ η σχετική αδεια χρήσης.
    Ως προς το ρεύμα της Ε.Ε. που αναφέρει καί ο Φίλιππός να σημειώσω οτι δεν ειναι απλά 1-2 δημοί άντε και καμία νομαρχία ΑΛΛΑ Η ΙΔΙΑ Η COMISION που προωθεί λύσεις open standards/open source κύρίως στα πλαίσια του IDABC (Interoperable Delivery of European eGovernment Services to public Administrations, Businesses and Citizens) μέσω του
Open Source Observatory (OSO). Εξάλου εάν δείτε και εδώ θα διαπιστόσετε οτί η στάση της ιδίας της EU απέναντι στι microsoft ειναι εχθρική λόγο τον μονοπολιακών πρακτικών της τελευταίας ( αναμέσα σε αυτής της πρακτικές συγκαταλέγοντια και τα θεόκλειστα και επτασφράγιστα standards της M$). Αυτα πληροφοριακά.

Filippos Papadopoulos <filip at cs.uoi.gr> έγραψε: O/H bill qstel έγραψε:
> Δεν ξέρω εάν το αναλογίζετε κανείς αλλα είναι σχεδόν σίγουρο ότι το
> Ελληνικό Δημόσιο εχεί ΑΠΕΙΡΟ λογισμικό εγκατεστημένο χωρίς να έχει τις
> αντιστοιχές άδειες χρήσεις ( η τουλαχιστον ΕΑΝ καποτε της είχε η
> εκάστοτε υπηρεσία τώρα σιγουρα θα έχουν χαθεί). Ξέρετε τι θα συμβεί εάν
> ΚΑΠΟΙΟΣ αποφσίσει να κάνει μια αγωγή στο Δημόσιο και πάει αυτή την αγωγή
> στην Ε.Ε. ;;;;;
>

>                     ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΕΦΑΛΙΑ
>
> Το σενάριο έχει επναληφθεί σε διάφορες κοινότητες-δήμους στης ΗΠΑ οπου
> οι άδειες είτε δεν υπήρχαν είτε είχαν χαθεί. Το Ελληνικό Δημόσιο καθώς
> [...]

Δεν συμφωνώ ότι έχουν χαθεί οι άδειες στο Δημόσιο (όσες έχουν). Εν πάσει
περιπτώση το όλο πρόβλημα που αναφέρεις δεν θα υπήρχε εάν εξ αρχής είχε
επιλεγεί Ανοιχτό λογισμικό.
  Επισης δεν καταλαβαίνω τί θα κερδίσουν οι διευθυντές  και οι
τμηματάρχες στο δημόσιο... το θέμα είναι ότι σαν χώρα μαλλον χάνουμε
χρήματα και γαντζωνόμαστε στα κλειστά πρότυπα μιας εταιρείας. Για μια
ακόμα φορά η Ελλαδα κάνει τα δικά της και πάει κόντρα στο ρεύμα της Ε.Ε
που αρχίζει να υιοθετεί το Ανοιχτό λογισμικό και τα ανοιχτά πρότυπα.
Κάτι θα ξέρουν παραπάνω από πληροφορική στην κυβέρνηση ε;

Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του
συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία
ευθύνη για το περιεχόμενό του.

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr