[OT] Re: Ανακοίνωση hellug φόρουμ

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Mon Oct 22 14:44:37 EEST 2007

Το παρόν thread αποτελεί ένα επιχείρημα υπέρ των φόρα.
Εμένα που δεν μ'ενδιαφέρει το ζήτημα, γιατί να λαμβάνω τα μηνύματά του;
Στο φόρουμ μπορώ να γίνω συνδρομητής μόνο σε αυτά που με νοιάζουν.

-Στάθης

ΥΓ:
  (1) Όχι δεν πρόκειται να απαντήσω επ'αυτού.
  (2) και τα δελφινοειδή threads δεν με ενδιέφεραν, αλλά είχαν πλάκα!
  (3) Συγνώμη για την εκτός θέματος παρέμβαση.