[Fwd: Linux - aitisi gia CD open source]

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Sat Oct 13 18:13:11 EEST 2007

On 10/13/07, Asterios <asterios at gmail.com> wrote:
> Προωθώ την παρακάτω επικοινωνία που πήρα σήμερα, σε σχέση με την διανομή
> ΕΛ/ΛΑΚ από ένα νέο περιοδικό, του οποίου το πρώτο τεύχος είναι
> αφιερωμένο στα πνευματικά δικαιώματα. Θα ήταν πολύ θετικό αν ο σύλλογος
> είχε τη δυνατότητα να βοηθήσει σε τέτοιες προσπάθειες, και έξω από τον
> χώρο των αυστηρά τεχνικών εντύπων.

Με ενοχλεί όταν κάποιος προτείνει τι πρέπει γίνει, μιλώντας για τον
σύλλογο στο τρίτο πρόσωπο. Γενικά, το τρίτο πρόσωπο είναι που με
ενοχλεί.

Ο σύλλογος είμαστε εμείς. Με κάθε σεβασμό προς τον Αστέρη που είναι
από τα πιο αξιόλογα άτομα που γνωρίζω μέσα στο σύλλογο, το ίδιο νόημα
έχει να πω εγώ ότι ο σύλλογος πρέπει να πάει στο φεγγάρι.
Ναι, θα είναι καλό για το σύλλογο να πάμε στο διάστημα, ίσως ακόμα να
είναι καλό και για τον τουρισμό του φεγγαριού, ακόμα και για την
ανθρωπότητα ως σύνολο. Το θέμα όμως είναι ότι είναι κακό, όχι μόνο
τώρα αλλά γενικά, να λέμε τι πρέπει να γίνει και τι πρέπει να κάνουν
οι άλλοι, βγάζοντας τον εαυτό μας από έξω.

Νομίζω ότι όλοι λίγο πολύ μπορούμε να συμφωνήσουμε στο τι χρειάζεται
να γίνει γενικώς και αορίστως για να βοηθήσουμε το ανοιχτό λογισμικό.
Δεν διαφωνούμε τόσο εκεί.

Για αυτό, την επόμενη φορά που θα θελήσετε να πείτε κάτι δημόσια για
το τι πρέπει να κάνει ο σύλλογος γενικά και αόριστα σαν οντότητα,
παρακαλώ να το ξανασκεφτείτε.

Αν θέλετε να βάλετε άλλους να κάνουν δουλειά για κάτι που εσείς
θεωρείτε σωστό, όπως τώρα ο Αστέρης, ίσως να πρέπει να μιλάτε
λιγότερο.

Αν θέλετε να κάνετε εσείς κάτι που πιστεύετε ότι θα βοηθήσει τον
κόσμο, απλά κάντε το και ο σύλλογος θα το διαφημίσει σε χιλιάδες άτομα
και θα το βάλει και δωρεάν στους servers του. Αυτό κάνει η οντότητα
του συλλόγου, τίποτα άλλο.
Αν ψάχνετε για χέρι βοήθειας, πείτε ξεκάθαρα τι σκοπεύετε να κάνετε
και πως. Αν υπάρχει κάποιος άλλος που μοιράζεται τις απόψεις σας και
του κινήσετε το ενδιαφέρον, ίσως σας απαντήσει.

Ο σύλλογος δεν είναι απλά ένας απρόσωπος, φιλανθρωπικός και
υπεράνθρωπος οργανισμός που υπηρετεί τα συμφέροντα του ανοιχτού
λογισμικού. Δεν έχει ανθρώπινα resources που μπορεί να αναδιανέμει
ανάλογα με τις προτεραιότητες και τις προτάσεις των μελών του. Εμείς,
ο σύλλογος, είμαστε απλά μια ομάδα αυτόνομων ανθρώπων, που εδώ και
καιρό περνάμε μια κρίση.