[Fwd: Linux - aitisi gia CD open source]

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Sat Oct 13 18:08:38 EEST 2007

Antigrafa CD/DVD kanoun poles etairies stin ellada, alla mallon i pio ftini
einai h Akrata Digital, sta ioannina.

http://www.akratadigital.gr/copy.html

Den thimame poso kostizei, alla nomizo ~25 cents gia CD kai ~40 gia DVD, se
xartino fakelo typomeno ap' ekso. Mi sas paro sto laimo mou, me ena tilefono
den exoun problima na poune tis times tous.
Ayto pou theloun einai 1 CD gia mitra kai ena bitmap me ayto pou tha
typothei sto fakelo tou CD.

On 10/13/07, Asterios <asterios at gmail.com> wrote:

> Προωθώ την παρακάτω επικοινωνία που πήρα σήμερα, σε σχέση με την διανομή
> ΕΛ/ΛΑΚ από ένα νέο περιοδικό, του οποίου το πρώτο τεύχος είναι
> αφιερωμένο στα πνευματικά δικαιώματα.

> Epidi ap'oti antilamvanomai exete kapoia sxesi me open source efarmoges
> tha ithela na sas rwtisw an kserete pou mporw na vrw 2500-3000 CD (i kai
> ligotera) me opoiadipote open source efarmogi gia na ta dwsoume mazi me to
> periodiko.

Filika,