HELLUG - Infosystem 2007: Αποτίμηση - Προτάσεις

Serafeim Zanikolas serzan at hellug.gr
Sat Oct 13 14:59:59 EEST 2007

On Wednesday 10 October 2007 19:07:03 Asterios wrote:
> Αν υποτίθεται ότι ο Hellug είναι ένας
> εθελοντικός σύλλογος ανθρώπων που ασχολούνται με μιά τεχνολογική
> επανάσταση ανοικτής φιλοσοφίας συμμετοχής, αυτό δεν αντικατοπτρίζεται
> καθόλου στη λειτουργία του. Σε συνδυασμό με την γραφειοκρατία που
> παρα(κω)λύει κάποιες σημαντικές όσο και απλές δράσεις (δείτε πχ. τις
> επιγραμματικές επισημάνσεις του Νίκου Ρούσσου στο email που απαντώ),
> και την δογματική αντιμετώπιση κάποιων θεμάτων, ο σύλλογος τείνει να
> θυμίζει ώρες ώρες είτε μασονική στοά είτε το ΚΚΕ (no offense meant to
> participants in either organization).

Συμφωνώ απόλυτα με τον Αστέρη. Μερικές προτάσεις από μέρους μου:

- να πάψει η λογική «όσοι open sourcers δεν είναι μ'εμάς είναι εναντίον μας»:
ο στόχος είναι η προώθηση του ελεύθερου λογισμικού (κ όχι απαραίτητα μέσω του
hellug)

- αγκάλιασμα των δυνατών μελών της κοινότητας, ανεξάρτητα του αν είναι μέλη
hellug:  πχ. πρόσκληση σε άτομα όπως Γλέζος, Ξενιτέλης, Μαργαρίτης,
Κοσσυφίδης, Ανδρεάδης, Ζάβρας, Κεραμιδάς [...] για να δώσουν ομιλίες

- έμπρακτη αναγνώριση κ ενθάρρυνση των projects κ κοινοτήτων εντός κ εκτός
hellug (διαφήμιση των ελληνικων sites για fedora, ubuntu, knoppel, κτλ. από το
site του hellug· απονομή ετήσιων συμβολικών βραβείων σε μεταφραστές,
developers, tech support providers in mailing lists/forums, [..], κι ας είναι
απλά ένα γράμμα από το ΔΣ, η αναγνώριση είναι που μετράει)

Ο Maddog έχει πει ότι το Linux International είναι για να βοηθάει τα τοπικά
lugs, όχι για τα lugs να στηρίζουν το LI. Αντίστοιχα, ο hellug πρέπει να
αναδεικνύει κ να ενθαρρύνει οποιεσδήποτε μικρότερες πρωτοβουλίες εξυπηρετούν
το ελεύθερο λογισμικό, όχι να γκρινιάζει όταν αυτές δεν υποτάσσονται κάτω από
την ομπρέλα του.

On Thursday 11 October 2007 16:38:56 Apollon Koutlidis wrote:
> Αντί να κράζετε "τους υπεύθυνους" κοιτάξτε τι κάνατε ΕΣΕΙΣ για να αλλάξετε
> την κατάσταση.

Προσωπικά έπαψα να ασχολούμαι μετά από μακροσκελή threads που ανέπτυξα με τον
Μπόλη, όπου συμφωνήσαμε να διαφωνούμε για το αν θέλουμε έναν σύλλογο ανοικτό
ή έναν σύλλογο λίγων κ αφοσιωμένων (βλ. πρώτο bullet παραπάνω). Προς μεγάλη
μου απογοήτευση ο Μπόλης φαίνεται να εκφράζει την επικρατούσα άποψη στο
hellug.

Κατά τα άλλα ανήκω πλέον σε αυτούς που δεν έχουν χρόνο, κ όντας στο εξωτερικό,
το μόνο που μπορώ να προσφέρω είναι συνδρομή και (αν πάψει να λειτουργεί με
λογική ΚΚΕ) διαφήμιση του συλλόγου για νέα μέλη.

Σεραφείμ