HELLUG - Infosystem 2007: Αποτίμηση - Προτάσεις

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Thu Oct 11 10:11:09 EEST 2007

Στις 10-10-2007, ημέρα Τετ, και ώρα 21:07 +0300, ο/η Asterios έγραψε:

> [...]
> αποσυρθεί από το σύλλογο και την κοινότητα εδώ και χρόνια, όπως ο
> Παναγιώτης Βρυώνης κι ο Ευρυπίδης Παπακώστας. Θα ήθελα να ακούσω τις
> ειλικρινείς απόψεις και κριτικές τους, τα παράπονα που έκαναν κάποιους
> από αυτούς να αποσυρθούν από το σύλλογο ή τους κρατάνε μακριά, και τις
> τυχόν ιδέες τους για να βελτιωθεί στη λειτουργία του και να ανοιχτεί
> περισσότερο στον κόσμο o Hellug. Χωρίς την διάθεση προσφοράς, την
> τεχνογνωσία και την πείρα τέτοιων ανθρώπων, ο σύλλογος όχι μόνο
> φτωχαίνει και καθίσταται αναποτελεσματικός, αλλά και στερείται μνήμης
Επιγραμματικά θα συμφωνήσω με τον Αστέριο και πραγματικά θα ήταν πολύ
ενδιαφέρον να υπάρξει μια άποψη για το θέμα από τους προαναφερθέντες ή
και τρίτους που δεν αναφέρονται. Προσωπικά ήμουν πάντα της άποψης, και
όσο περνάει ο χρόνος αυτή ενισχύεται, ότι ο σύλλογος δεν μπορεί να
αντιμετωπίζεται συναισθηματικά. Ο σύλλογος είναι ο χώρος σύνθεσης
διαφορετικών και ετερόκλητων ανθρώπων με παρεμφερές αντικείμενο. Κατά
συνέπεια η προσωπική σχέση του Κρανιδιώτη με τον Μασούρα, τον Μπόλη ή
τον οποιοδήποτε δεν μπορεί να είναι λόγος μη συμμετοχής ή άρνησης
συζήτησης επί θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος. Το αντίθετο μάλιστα.
Δυστυχώς ο σύλλογος έχει θεωρηθεί λανθασμένα ώς μία ακόμα ομοιογενής
ομάδα του χώρου. Αυτό ακριβώς είναι και το λάθος. Ίσως γιατί όταν
φτιάχτηκε ο σύλλογος όσοι είχαν κάποια ενασχόληση με τον χώρο ήταν λίγοι
και στα πλαίσια μιας παρέας νέων ανθρώπων. Οι καιροί όμως έχουν αλλάξει.
Υπάρχουν κάποιοι από τους παλαιούς στόχους αλλά και κάποιοι νεότεροι.
Ο σύλλογος μπορεί να είναι ο χώρος σύνθεσης των νέων δεδομένων.
Δυστυχώς λόγω έλλειψης χρόνου δεν προλαβαίνω να γράψω άλλα. Θα
προσπαθήσω να τοποθετηθώ αργότερα το βράδυ.

Πάντως έχω να πώ ότι το κείμενο του Αστέριου αποτυπώνει πολλές από τις
δικές μου απόψεις.