HELLUG - Infosystem 2007: Αποτίμηση - Προτάσεις

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Thu Oct 11 13:22:08 EEST 2007

Giannis Stoilis wrote:

> Όχι, αλλά έχουν δίκιο από την μεριά τους οι admins να μην επιτρέπουν
> τον καθένα να έχει πρόσβαση shell μηχανήματα του συλλόγου. Που ξέρει
> αυτός ότι εγώ δεν θα πάρω την database με τα e-mail να τα πουλήσω; Που
> ξέρει αυτός αν πάνω στην ασχετoσύνη μου δεν τραβήξω ένα rm -rf κατά
> λάθος και μετά τρέχει αυτός;

O Karl Marx kapote eixe pei :

"An skeftesai synexws ws grafikos sysadmin, eisai katadikasmenos na meineis
gia mia zwh enas grafikos sysadmin".

Ta texnika mesa gia thn epiteyksh enos stoxou DEN einai yperanw twn
politikwn pou ka8orizoun tous stoxous.

Ta texnika problhmata asfaleias, synh8ws exoun poly kalyteres dioikhtikes
lyseis.

Kai sthn telikh, gamwto, ypoti8etai oti gnwrizomaste metaksy mas. Malakies
panta ginontai. Opws 8a kalypsoume aytous pou skisane kati filesystems twra
prosfata, etsi 8a kalypsoume kai sena otan 8a kaneis to rm -rf / :)

--
Christos Ricudis