Re: HELLUG - Infosystem 2007: Αποτίμηση - Προτάσεις

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Oct 10 19:01:58 EEST 2007

On 10/10/07, nikos roussos <nikos at hellug.gr> wrote:
> Δηλαδή oi admins είναι πάνω απ' τα αιρετά μέλη του ΔΣ;

Όχι, αλλά έχουν δίκιο από την μεριά τους οι admins να μην επιτρέπουν
τον καθένα να έχει πρόσβαση shell μηχανήματα του συλλόγου. Που ξέρει
αυτός ότι εγώ δεν θα πάρω την database με τα e-mail να τα πουλήσω; Που
ξέρει αυτός αν πάνω στην ασχετoσύνη μου δεν τραβήξω ένα rm -rf κατά
λάθος και μετά τρέχει αυτός;
Κρατάνε τα πράγματα απλά και είναι απόλυτο κατανοητό.

Γνώμη μου όμως είναι ότι όταν κάποιος θέλει να βοηθήσει, πως να το
κάνουμε, πρέπει κάπως να γίνει μια αρχή. Για αυτό υπάρχει και το sudo,
άλλωστε.

Και εγώ προσεκτικός είμαι σε ποιον δίνω access και πόσο στα μηχανήματά
μου. Δίνω όμως.