HELLUG - Infosystem 2007: Αποτίμηση - Προτάσεις

V13 v13 at priest.com
Wed Oct 10 19:43:01 EEST 2007

On Wednesday 10 October 2007, Thanos Kyritsis wrote:
> Είχα προτείνει πριν μερικούς μήνες να μην κατέβει ο σύλλογος φέτος σε
> καμία έκθεση, μεταξύ άλλων για μερικούς από τους λόγους που τώρα ξαφνικά
> όλοι ανακαλύπτετε, ενώ στην πραγματικότητα υπάρχουν αυτά τα
> προβλήματα εδώ και χρόνια, αλλά όταν κάποιοι τα φωνάζουν εγκαίρως,
> κανείς δεν ακούει.

  To problima den itan h symetoxh toy syllogoy sthn Infosystem, alla h
organosi aytis. Kati poy anelaban 5 atoma kai den eferan eis peras. Profanos,
ayto poy pragmatika theleis na peis einai to 'na min katebei to DS se kamia
ekthesi' kai oxi to 'na min katebei o syllogos'.

  Skepsoy to ligo... pistevo pos telika tha katalikseis sto parapano... H
toylaxiston tha diaxoriseis ligo to D.S. apo to syllogo.

<<V13>>