HELLUG - Infosystem 2007: Αποτίμηση - Προτάσεις

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Oct 10 13:37:26 EEST 2007

On Wednesday 10 October 2007, Christos Ricudis wrote:

> Sto factual meros tou mail kai tou keimenou pou anartatai sto
>
> http://www.void.gr/kargig/blog/2007/10/10/hellug-infosystem-2007/

Δεν μπορώ να καταλάβω πάντως γιατί να πρέπει να ασχοληθούμε με ένα
κείμενο που βρίσκεται σε ένα άσχετο blog σε ένα άσχετο domain.

Και δε μπορώ να καταλάβω τί πάτε να αποδείξετε με το κείμενο αυτό. Πως
έχετε δίκιο ? Γιατί ? Είπε κανείς πως δε σας πιστεύουμε ?

Και στην τελική, δεν μπορώ να καταλάβω τί σχέση έχει με το σύλλογο το
γεγονός πως στις 23:00 το βράδυ της Πέμπτης κάποιοι πήγατε για να φάτε
Μεξικάνικο. Πραγματικά, δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να έχει
ενδιαφέρον να τα διαβάσει όλα αυτά. Κάνουμε reality show και δεν το
πήρα πρέφα ?

Επειδή απλά και μόνο τα blogs είναι της μόδας και τώρα θα κάτσουμε να
θαυμάσουμε όλοι πόσο 1337 είναι να γράφουμε ό,τι θέλουμε όπου θέλουμε ?

Και δεν καταλαβαίνω γιατί στο κείμενο αναφέρονται τα πρόσωπα ξεχωριστά
και ο HELLUG ξεχωριστά, λες και ο HELLUG είναι κάποια άλλη άσχετη με
εσάς παρακρατική οργάνωση.

HELLUG υποτίθεται είμαστε όλοι και διακρίνω ένα είδος κομπλεξισμού εδώ
πέρα και μου τη σπάει και σας το λέω κατάμουτρα.

> To fylladio - apo mia matia pou tou eriksa, dystyxws den exw mazi mou
> kapoio gia na kanw pio sygkekrimena sxolia - kata th gnwmh mou einai
> aparadekto, KAI sto ais8htiko tou kommati KAI sto enhmerwtiko tou
> kommati, kai den to lew ayto me kakh pro8esh pros ayton pou kopiase
> gia na to ftiaksei (den kserw kan poios einai).

Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει οι ρόλοι και δε θα κάτσω να ψάξω τώρα στα
archives αν όντως είναι έτσι, αλλά γιατί έχω την εντύπωση πως αν
έβγαινε ο ΧΥZ νέο/ψαρωμένο μέλος και έλεγε ακριβώς τα λόγια που μόλις
είπες, τότε από το πουθενά θα έβγαινε κάποιο παλαιό-guru-φάση μέλος και
θα του την έλεγε στο στύλ:

"Δηλαδή, οκ, το φυλλάδιο είναι ΣΚΑΤΑ. Θα κάτσεις να το κάνεις
καλύτερο ?"

> Mhpws 8a eprepe na ka8hsei kapoios katw kai na grapsei pente - deka
> basika pragmata pou prepei na exoume panta kai na akolou8oume se OLES
> tis parousies tou sullogou se ek8eseis, events, ktl? "deka kalwdia
> ethernet. Ena switch".

Ποιός είναι αυτός ο κάποιος ?

Πώς γίνεται ξαφνικά και έκανε κύκλο η ιστορία ? Γιατί ξαφνικά μου
θυμίζετε τις εποχές που οι μισοί κατηγορούσαν τους άλλους μισούς για
κλίκα και για τις προεδρικές καρέκλες του ΔΣ ?

Πάλι στα ίδια θα γυρίσουμε ρε σείς ?

> Den epekta8hka ka8olou se ayto to 8ema, giati einai ontws sygkyriako
> to gegonos oti etyxe na mh leitourgei to site mas logw blabhs. Isws

Δεν είναι συγκυριακό. Ήταν θέμα χρόνου.

Γιατί όταν λέμε πως το κάθε μηχάνημα πρέπει να έχει 2 dedicated root0res
god hero-καμμένους-administrat0res από τα βάθη της κολάσεως, που να το
κοιτάνε συχνά πυκνά το ρημάδι το μηχάνημα και το hardware/software
configuration του, ε μάλλον το εννοούμε.

Και ποιός είμαι εγώ, που στο κάτω κάτω σε ωδείο έμαθα Unix, να σου κάνω
κήρυγμα μετά από τόοοοσα χρόνια πως τα μηχανήματα δεν αυτο-συντηρούνται
από μόνα τους, πως θέλει δουλειά, αλλά κανείς δεν κάθεται να την κάνει ?

> Poly aplo, kai 8a trabhksei para poly kosmo - oso kai an 8ewrw
> proswpika ta forums antileitourgika, einai kati pou mas to exoun
> zhthsei POLLES fores.

Εν-τάξει. Ας περιμένουμε λοιπόν όλοι να φυτρώσει ένα forum από μόνο
του :) Και ας παίξουμε με τις τάπες των βαρελιών μέχρι τότε.

> O Spyros o Mpolhs perisy kai propersi eixe pei mia poly megalh
> koubenta. Briskomastan sth mesh tou XAOUS sto opoio eixe periel8ei o
> syllogos me tis gnwstes istories me to katastatiko kai thn edra,
> molis eixe arxisei na kseka8arizei h katastash, kai eixe prota8ei oti
> o syllogos 8a mporouse o idios na anoiksei PARARTHMATA se alla merh
> ths Elladas, analambanontas aytos ena meros tou mikroteroy logistikoy
> kostos, anti na to epwmizontai oloklhro ta perifereiaka melh -
> treksimata se prwtodikeia kai de symmazeyetai.

Αντίφαση. Η παρακρατική ελιτίστικη οργάνωση γνωστή και ως Hellug εδώ
πέρα μια αφίσα δε μπορεί να φτιάξει, θα φτιάξει παραρτήματα ?

> Kalo 8a htan osa pragmata mporoun na ginoun, NA GINOUN. APLA. XWRIS
> NA XREIASTEI PRWTA NA SYNEDRIASEI TO D.S. GIA NA APOFASISEI APLA AN
> EINAI SKOPIMO NA GINOUN.

Συμφωνώ! Ναί! Έτσι! ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ.

ΦΥΤΡΩΣΤΕ ... πράγματα! Γίντε!

> "Eiste apisteytoi grafeiokrates eseis oi
> hellugades". Kai exoun dikio.

Ξέρω και το άλλο έργο. Τα ρίχνουμε όλα στο ΔΣ. Το ΔΣ φταίει, να τους
αποκεφαλίσουμε.

Ναι, κι εμένα με ενοχλεί που έγινε πιο "γραφειοκρατικός" ο τρόπος
εγγραφής νέου μέλους και το γεγονός που ΑΚΟΜΑ ΔΕ ΒΑΛΑΜΕ PAYPAL να
πληρώνουμε τις συνδρομές μας όπως πρότεινε ο Αποστολάκης μαζί με ένα
κάρο άλλες προτάσεις για διατραπεζικές διευκολύνσεις που θα μας έκαναν
την παρακρατική οργάνωση λιγότερο γραφειοκρατική.

Ξέρω όμως πως δεν μπορώ να γκρινιάξω γι' αυτό το πράγμα, παρά μόνο να
βάλω υποψηφιότητα για ΔΣ και να παλέψω να το κάνω καλύτερο.

Μέχρι τότε απλά το βουλώνω και κοιτάω να βοηθήσω τουλάχιστον να έχουμε
uptime της προκοπής σε καμιά υπηρεσία και σε κανα μηχάνημα (όσα δύναμαι
να αναλάβω) γιατί αυτό γουστάρω τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Αν δε
γούσταρα αυτό, θα κοίταγα να δώ τί διόρθωση θα μπορούσα να κάνω στο
φυλλάδιο και αν δε γούσταρα ούτε κι αυτό, θα κοίταγα μήπως μπορώ να
στείλω κανα mail στην Canonical να μας στείλει κανα CD.

Νομίζω πως παραπήγε αυτή η συζήτηση γενικά. Γκρίνια και μιζέρια. Και
πράγματα που τα έχουμε ξαναζήσει πριν χρόνια. Ε, όχι.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)