Infosystem 2007, sxolia kai symperasmata ths parousias mas sthn ek8esh.

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Oct 9 21:02:03 EEST 2007

When the date was Tuesday 09 October 2007, Christos Ricudis wrote:

> Einai eksisou shmantika kai ta dyo.
>
> Apo th stigmh pou egrapsa to prwto moy mail, phra dyo apanthseis, mia apo
> melos tou D.S. kai mia apo prwhn melos tou D.S., sta opoia analmbanan
> proswpikes ey8ynes, yparktes kai mh yparktes. De 8elw na pesw sto epipedo
> ths proswpikhs antipara8eshs, oute me noiazei giati kapoios sygkekrimenos
> ekane h den ekane kati sygkekrimeno, oute 8elw na zhthsw thn apologia
> kanenos atomou. Nai, sto mail mou zhtaw enhmerwsh gia to ti phge straba
> sthn organwsh kai epikoinwnia sxetika me to zhthma ths infosystem, alla
> [...]

Πιθανόν να παρανοώ αλλά έχεις αφιερώσει τέσσερις παραγράφους και μια γραμμή
για να πεις ότι πρέπει να υπάρχει διαφάνεια στις αποφάσεις μέσω άμεσα
διαθέσιμων πρακτικών.

Αυτό.

Δηλαδή, αν για παράδειγμα είχαμε απομαγνητοφωνημένες τις συνεδριάσεις του
ΔΣ, δεν θα είχε υπάρξει το πρόβλημα που υπήρξε; Τι ακριβώς θα κάναμε με
αυτή τη πληροφορία;

--
 Michael Iatrou