Infosystem 2007, sxolia kai symperasmata ths parousias mas sthn ek8esh.

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Oct 9 19:07:44 EEST 2007

Michael Iatrou wrote:

> Μάλιστα, ενώ δηλαδή υπάρχει ένα πολύ συγκεκριμένο θέμα (η έκθεση) να
> αρχίσουμε να μιλάμε για τη Ζωή, το Σύμπαν και τα Πάντα...

Einai eksisou shmantika kai ta dyo.

Apo th stigmh pou egrapsa to prwto moy mail, phra dyo apanthseis, mia apo
melos tou D.S. kai mia apo prwhn melos tou D.S., sta opoia analmbanan
proswpikes ey8ynes, yparktes kai mh yparktes. De 8elw na pesw sto epipedo
ths proswpikhs antipara8eshs, oute me noiazei giati kapoios sygkekrimenos
ekane h den ekane kati sygkekrimeno, oute 8elw na zhthsw thn apologia
kanenos atomou. Nai, sto mail mou zhtaw enhmerwsh gia to ti phge straba sthn
organwsh kai epikoinwnia sxetika me to zhthma ths infosystem, alla th 8elw
se 8esmiko epipedo, epipedo organwn kai oxi atomikhs ey8ynhs.

Parte to xampari, to problhma me to syllogo den einai oi atomikes apofaseis
h paraleipseis h la8h tou enos h tou allou. To problhma me to syllogo einai
to ka8ara 8esmiko zhthma tou oti ta panta mesa sto syllogo sxediazontai,
apofasizontai kai merikes fores ylopoiountai praktika en kryptw. H monh
epikoinwnia twn organwn tou syllogou me ta MELH tou kai to KOINO, einai oi
thlegrafikes anakoinwseis twn APOFASEWN twn synedriasewn tou D.S.

Ayto den einai leitourgia syllogou, einai leitourgia maswnikhs stoas.

Oi syllogoi kratane leptomerh praktika twn synedriasewn twn organwn tous,
s'ayta anaferontai OLES oi apopseis poy syzhth8hkan kata th synedriash,
anaferontai oles oi protaseis pou eginan kai pshfistikan, anaferetai poios
pshfise ti (kai giati, sthn deyterologia tou), kai ta praktika
anakoinwnontai leptomerws sta melh tou syllogou. Mono etsi mporei to melos
na exei apopsh kai na aksiologhsei antikeimenika th leitourgia twn organwn
tou syllogou.

Syllogos pou leitourgei me ton tropo pou leitourgei shmera o HELLUG, einai
profanes oti 8a exei ta apotelesmata pou eidame oloi mas sthn Infosystem
2007. Kai poios kserei ti allo proekypse kai den syzhth8hke, h 8a prokypsei
kai den 8a syzhth8ei.

Parakalw na mhn pei kaneis "ta analytika praktika briskontai sthn edra tou
syllogou, mporeite na er8ete na ta deite". Den einai to 8ema na trexoume
sthn kalli8ea gia na doume ti apofasise o tade h o deina, to 8ema einai kata
poson enas syllogos - pou asxoleitai me thn texnologia h opoia katargei
gewgrafika oria kai apostaseis - einai diate8eimenos na leitourghsei xwris
stegana, anoixta kai kseka8ara, apey8ynomenos kai dinontas logo sta melh tou
pou briskontai se OLH thn perifereia (yparxei logos pou legomaste HEL. lug),
mesa apo ta hlektronika mesa pou hdh dia8etei, kai, fysika, na anteksei to
baros ths antistoixhs anoixths kritikhs.

--
Christos Ricudis