Re: [Open-source] Prosklisi - Ekdιlοsι me Lawrence Lessig - Allagi stin Aithoysa!!!

Prodromos Tsiavos p.tsiavos at lse.ac.uk
Sun Oct 7 14:55:15 EEST 2007

Η ερώτηση είναι λογική. Η εκδήλωση πραγματοποιείται για να σηματοδοτήσει τη
"μεταφορά" (porting, κατά την ορολογία των Creative Commons) των αδειών στο
Ελληνικό Δίκαιο. Κάτι τέτοιο πρακτικά σημαίνει (α) μετάφραση των αδειών στα
Ελληνικά και (β) χρήση τέτοιων νομικών εννοιών στο κείμενο των αδειών ώστε
να αυτές να είναι σύμφωνες με το Ελληνικό Δίκαιο.

Όπως πολύ σωστά παρατηρείς, μπορούσες να χρησιμοποιήσεις μια άδεια Creative
Commons και πριν μεταφέρουμε τις άδειες στο Ελληνικό δίκαιο (π.χ. την
unported άδεια ή αυτή κάποιας άλλης δικαιοδοσίας). Με τη "μεταφορά" έχουμε
ένα νομικό κείμενο όπου μπορεί κάποιος να δει τους όρους με μεγαλύτερη άνεση
και επιπλέον να γνωρίζει τι ισχύει σε αναφορικά με τις άδειες σε σχέση με το
Ελληνικό Δίκαιο. Αυτή τουλάχιστον είναι η ιδέα και πρόθεση πίσω από τη
"μεταφορά" ;)

Εάν έχεις κάποια καλύτερη πρόταση για τον τίτλο του banner νομίζω ότι είναι
η στιγμή να την κάνεις :) το εάν θα πραγματοποιηθεί είναι θέμα του χρόνου
που απομένει υποθέτω.

Εάν θέλεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νομικό κείμενο των αδειών,
απλώς κάνε ένα ποστ όπως αυτό.

Φιλικά
Πρόδρομος