Prosklisi - Ekdιlοsι me Lawrence Lessig - Allagi stin Aithoysa!!!

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sun Oct 7 14:02:07 EEST 2007

On Wednesday 03 October 2007, Theodoros G. Karounos wrote:
> Σας στέλνω πρόσκληση για την εκδήλωση έναρξης λειτουργίας στην Ελλάδα
> των αδειών προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας CREATIVE COMMONS με
> ομιλητή των Lawrence Lessig, παρακαλώ να την προωθήσετε σε όσους θα
> ενδιαφέρονταν να ενημερωθούν για τις άδειες Creative Commons και την
> Ελληνική τους έκδοση.

Εγώ ένα πράγμα θα ήθελα να ρωτήσω. Λέτε:

"έναρξη λειτουργίας των αδειών προστασίας ΤΑΔΕ"

Και έστω ότι δεν ξέρω γράμματα. Ή μάλλον, ακόμα χειρότερα, έστω ότι
γεννήθηκα χθες και ξέρω μόνο Ελληνικά, γραμματική και συντακτικό. Τί θα
συμπεράνω από αυτό ? Πώς πριν την εκδήλωση δεν θα μπορούσα
να "λειτουργήσω" τις άδειες προστασίας ΤΑΔΕ ?? Λίγο κουλό δεν
ακούγεται ?

Βασικά, θέλω να αναρτήσω το bannerάκι, αλλά κι εκεί έχει την ίδια φράση
που ... δεν ξέρω ... κάτι δε μου κάθεται.

Υπάρχει κάποιο επεισόδιο που προφανώς αγνοώ ? Π.χ. κάποιο νομικό πλαίσιο
που δεν ίσχυε πριν ?

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?