Υπολογιστές για την Θεσσαλονίκη

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Mon Aug 27 21:11:40 EEST 2007

rkwesk at freemail.gr wrote:
> Meta apo arketo kairo kataferame na dimioyrgisoyme
> kapoioys ypologistes gia thn Thessaloniki mias kai
> toys xriazontai...
>

> Ta apotelesmata einai:
>
> Enas P3 @1Ghz me arketi mnimi, DVD kai CD drive, dyo
> ethernet cards kai fisika sound blaster. Katalilos gia
> router...
>
> Enas P3 @450Mhz kai telos enan MX @200Mhz.
>
> Aytoi oi ypologistes tha taksidepsoyn sthn
> Thessaloniki gia tis anagkes toy ekei sylogoy poy
> syntonizei o Mpoykoyvalas Kostas.
>
> Me thn sira moy thelo na eyxaristiso thn eteria
> [...]
1000 ευχαριστούμε εδώ στη Θεσσαλονίκη, που περιμένουμε με ανυπομονησία
και λίγο αγωνία και άγχος την επερχόμενη Infosystem 2007. Προσωπικά θα
κάνω οτι περνάει από το χέρι μου για την άρτια διεξαγωγή της ακόμα και
αν ο χρόνος που έχω φέτος είναι αρκετά συμπιεσμένος λόγω ακαδημαϊκών και
οικογενειακών / προσωπικών υποχρεώσεων.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον κύριο Νίκο Δήμου, τον Αλέξανδρο Θεοτοκάτο
αλλά και τον πρόεδρο Richard Kweskin που αγκάλιασε όλο αυτό το
εγχείρημα. Εύχομαι οι υπολογιστές αυτοί να πιάσουν τόπο και να
χρησιμοποιηθούν όσο καλύτερα γίνεται για τη διάδοση του Linux και του
Ελεύθερου Λογισμικού στην συμπρωτεύουσα και όπου αλλού χρειαστεί.

Με την ευκαιρία του μηνύματος αυτού μετά από πολύ καιρό απουσίας από την
public και την thelug θα ήθελα να καλέσω όλο τον κόσμο να συμμετέχει
στην τρέχουσα εκδήλωση του συλλόγου HELLUG, το LBW 2007
(http://lbw2007.hellug.gr) το οποίο διοργανώνεται εντός ολίγων ημερών
στην Κρήτη. Είναι μια ευκαιρία που προσωπικά θα χάσω για τους λόγους που
ανέφερα παραπάνω αλλά όποιος θέλει να πάει, πιστεύω οτι αξίζει το ταξίδι.

Αυτά απο μένα
και ευχαριστούμε ξανά