Re: Υπολογιστές για την Θεσσαλονίκη

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Mon Aug 27 15:57:40 EEST 2007

On 8/27/07, rkwesk at freemail.gr <rkwesk at freemail.gr> wrote:
> [...]
> Me aythn thn aformi, thelo na doso to enaysma pros tis
> eteries poy asxoloynte me ypologistes, otan exoyn
> mixanimata poy den ta xreiazontai kai ta exoyn se
> axristia, mporoyn na ta dorisoyn ston syllogo mias kai
> exei anagkes apo ypologistes...

Υπάρχουν σίγουρα πολύ μεγάλες Ελληνικές εταιρείες που στηρίζονται
σοβαρά πάνω σε free/open source software [1]. Τα παιδιά που δουλεύουν
εκεί ας προσπαθήσουν να προσεγγίσουν τους προΐσταμένους τους. Με λίγα
*γλυκά* λόγια την *κατάλληλη* στιγμή σίγουρα μπορούν να πετύχουν πολύ
περισσότερα

[1] εκτός αν είμαι τόσο τυχερός κι έχω πέσει πάνω στις δύο και
μοναδικές - δεν το νομίζω όμως

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651