[Thelug] Πληροφορίες & πρόγραμμα PPC/T @ Biennale

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Sun Jul 15 14:03:46 EEST 2007

Boukouvalas Kostas wrote:
[snip]

> Όλα τα παραπάνω συντελούν στην ουσιαστική περιθωριοποίηση αυτής της
> κοινότητας στις παράλληλες και κάθετες οδούς αριστερά της Πλατείας
> Δικαστηρίων.
>
> Οπότε η σύντομη απάντηση είναι: "Ναι, στην Πλατεία Αριστοτέλους υπάρχει
> ghetto".

You're trying TOO hard. Ή, Ελληνιστί, "το κουράζεις". Θα έγραφα
περισσότερα αλλά πρέπει να φύγω τώρα αν θέλω να προλάβω την πικετοφορία
για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των ατόμων με διαφορετικά μεγέθη
ποδιών να αγοράζουν διαφορετικά νούμερα παπουτσιών στα παπουτσάδικα σε
ισοδύναμο κόστος με τα κοινά παπούτσια.

Α.