Re: Δραστηριότητα - fixing old PC's

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Mon Jul 2 16:32:45 EEST 2007

On 7/2/07, Boukouvalas Kostas <quantis at hellug.gr> wrote:
> [...]
> Όποιος έχει λοιπόν κατα προτεραιότητα 1) Μνήμες 2) Κάρτες οθόνης 3)
> Σκληρούς δίσκους που δεν τους χρειάζεται, ας περάσει μια βόλτα, ή αν
> δεν με βρεί εδώ ας με καλέσει στο 6972557849.
η εταιρεία κάνει service σε Η/Υ εδώ και χρόνια και ευτηχώς έχουμε και
επαρκώς μεγάλη αποθήκη ώστε να μην πετάμε και πολλά πράγματα. Σαν
αποτέλεσμα έχουν συσσωρευτεί αρκετά υλικά εκ των οποίων κάμποσα
λειτουργούν (π.χ. μνήμες, vga, m/b, δίσκοι, CDs κτλ). Δυστηχώς σπάνια
καθώμαστε να τα ξεδιαλέξουμε.
Αν θέλει κάποιος απο τον σύλλογο να ξεδιαλέξει απο τα εγκαταλελειμμένα
υλικά αυτά που και έχει ανάγκη και λειτουργούν τότε επικοινωνήστε μαζί
μου. Με μεγάλη μου χαρά θα χαρίσω στο σύλλογο ότι από αυτά λειτουργεί
(μπορεί να χρειαστεί να κοπούν και παραστατικά αλλά θα βγάλουμε άκρη
με τα τυπικά - στην χειρότερη περίπτωση θα σας τα πουλήσω και θα σας
κάνω μια ισόποση δωρεά για να τα αγοράσετε)

λυπάμαι που δεν μπορώ να βοηθήσω στις λοιπές άμεσες ανάγκες :(