Δραστηριότητα - fixing old PC's

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Mon Jul 2 12:07:35 EEST 2007

Γεια Χαρά για ακόμα μια φορά,

Βρίσκομαι εδώ και αρκετή ώρα στο Λιμάνι, στο χώρο της Biennale και
προσπαθώ να κατασκευάσω υπολογιστές από τα κομμάτια που έφερε ο
Γιάννης. Αυτό που έχω καταφέρει είναι:

2 πλήρως λειτουργικοί υπολογιστές, (Pentium III 550 & Pentium Celeron
333) (χωρίς case όμως, αφού μου ήρθαν σε κομμάτια) και 1 λειτουργικός
υπολογιστής (Pentium III 866) με λίγη μνήμη. Ο τελευταίος έχει μόνο
64MB μνήμης και παρουσιάζει ένα μικρό πρόβλημα στο boot του Linux που
μάλλον οφείλεται στην έλλειψη αυτή.

Οι υπολογιστές αυτοί έχουν όλοι κάρτα γραφικών, μνήμη, κάρτα δικτύου
και τους έχω αντιστοιχήσει από ένα σκληρό 15,3 GB για περαιτέρω
εγκατάσταση linux αργότερα.

Οι δυο πρώτοι υπολογιστές έχουν από 128 MB μνήμης και δουλεύουν περίφημα.

Από τα λίγα πράγματα που με δυσκολεύουν σε αυτό τον κόσμο είναι να
βάλω αυτό που έφτιαξα σε ένα case, γιατί κάθε motherboard και κάθε
case έχει την ιδιαιτερότητα της/του όσον αφορά το power switch. Προς
το παρόν τους θέτω σε λειτουργία με επαφή των μεταλλικών pins με
κατσαβίδι (κλασσική μέθοδος).

Εκτός από τους παραπάνω υπάρχουν άλλες 5 motherboards χωρίς μνήμη όμως
ή κάρτα οθόνης, σχεδόν τελείως γυμνές με κανένα αντιστοιχισμένο σκληρό
δίσκο και μόνο με μια κάρτα δικτύου να αντιστοιχεί στην καθε μια.

Όποιος έχει λοιπόν κατα προτεραιότητα 1) Μνήμες 2) Κάρτες οθόνης 3)
Σκληρούς δίσκους που δεν τους χρειάζεται, ας περάσει μια βόλτα, ή αν
δεν με βρεί εδώ ας με καλέσει στο 6972557849.

Επίσης, όποιος έχει καιρό για χάσιμο καλό θα ήταν να έρθει καμια βόλτα
να βοηθήσει στην κατασκευή υπολογιστών και κυρίως στην τοποθέτηση των
υπολογιστών μέσα σε cases. Εντάξει, είπαμε πως έχουμε 1 ξερό στον
τοίχο - που έφτιαξε ο Carlos (K6-2 400MHz), αλλά δεν είναι όμορφο να
έχεις πολλούς...

Μετά τις 18:00 ακόμα και αν δεν είμαι εγώ είναι 2 κοπέλες ξεναγοί. Ο
χώρος είναι ανοικτός και για τα μέλη του HELLUG είναι "δικός σας
χώρος". Οι υπολογιστές που θα φτιάξουμε / έχουμε εδώ κατα πάσα
πιθανότητα θα πάνε στην Infosystem σε περίπτωση που αποφασίσει το ΔΣ
του HELLUG συμμετοχή.