H Biennale ξεκίνησε

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Tue May 22 13:51:32 EEST 2007

Γειά Χαρά,

Η Biennale ξεκίνησε, μπορείτε να έρθετε στο νεοσυσταθέν
χώρο-εργαστήρι-έκθεση στο Παλαιό Αντλιοστάσιο στο Λιμάνι, στην
Προβλήτα 1, σήμερα θα είμαι εγώ και ο Carlos για αρκετές ώρες. Θα
καταλάβετε το χώρο καθώς υπάρχει ένα container που γράφει με μεγάλα
γράμματα PPC Farkadona αλλά και μια αφίσα με το ίδιο λογότυπο.

Κλέβουμε ασύρματο δίκτυο από κάποιον εδώ κοντά που όμως το κλείνει τα
Σαββατοκύριακα. Δεν έχουμε εδώ SD Card receptor να σας έδειχνα
φωτογραφίες που έβγαλα, μάλλον κατά το βράδυ θα ανεβάσω για να δείτε
και να εκπλαγείτε!!!

Τα λέμε από κοντά

Κώστας Μπουκουβάλας