Microsoft ΣVista!!

nikos at hellug.gr nikos at hellug.gr
Fri May 18 22:13:37 EEST 2007

> Για να σας δώσω και ένα νέο, έχω μάθει οτι γίνονται κινήσεις να
> δημιουργηθεί σύλλογος με τη μορφή σωματείου για φίλους και χρήστες
> της   Microsoft. Μου το είπε παλαιό μέλος Δ.Σ. του Hellug που τον
> προσεγγίσανε για να γραφτεί! Βέβαια ο άνθρωπος δεν γράφτηκε αλλά
> πιστεύω οτι τέτοια μηνύματα δε θα βοηθούσαν αύριο σε μια ενδεχόμενη
> συνεργασία-ανάδραση μεταξύ των δυο σωματείων.

2 ενστάσεις:

1. ένας απ' τους σκοπούς των user groups είναι και η (εθελοντική)
υποστήριξη νέων χρηστών (όσο αυτό είναι δυνατόν) και η διάδοση του
λογισμικού γύρω απ' το οποίο συσπειρώνονται. ποιο είναι το νόημα
ύπαρξης ενός user group ενός εμπορικού λειτουργικού συστήματος; θα
τους πληρώνει η ms? ή θα είναι εθελοντική η διαφήμιση στα windows?

2. τι είδους συνεργασία θα μπορούσε να υπάρξει ανάμεσα σε ανθρώπους
που στηρίζουν το ελεύθερο λογισμικό και σε ανθρώπους που υποστηρίζουν
ένα λειτουργικό σύστημα που ειναι εμπορικό, κλειστό, βασίζεται σε
πατέντες και απειλεί με μηνύσεις την κοινότητα του ελεύθερου λογισμικού;

ΥΓ. πάντως αν το θέμα φτάσει σε μπουνιές και σφάξιμο, μέσα είμαι :)

--
nikos roussos
[ http://autoverse.net/ ]