Εξοπλισμός wireless network @ Autonomia Expo

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Fri May 18 20:30:25 EEST 2007

Παιδιά,

Κάποιος αν μπορεί να βοηθήσει στην Autonomia Expo με το ασύρματο
δίκτυο. Ο Richard και ο Ιάκωβος ήταν σήμερα εκεί όλη μέρα, πήγα και
εγώ για αρκετές ώρες, και υπάρχει καλώδιο ethernet για δίκτυο που
προορίζεται για ασύρματο router. Ένα router και ένα Access Point
χρειάζεται, και υπάρχουν και άλλες ομάδες σε stand στην έκθεση που
λειτουργούν με το διαδίκτυο και τους είναι απαραίτητο.

Δεν έχουμε έλλειψη τεχνικών γνώσεων, παρ' ότι ούτε ο Ιάκωβος, ούτε ο
Richard ούτε και εγώ είμαστε τζιμάνια, κάτι καταφέραμε και συνδεθήκαμε
με το laptop του Jacob σε ένα παραπλήσιο ασύρματο δίκτυο με όνομα
κόμβου marinaFalirou αλλά ήθελε κωδικό!!! Προφανώς είναι κάτι επί
πληρωμή ή με κάρτα. Φτάσαμε στην πηγή και δεν ήπιαμε νερό...

Κάντε ότι μπορείτε!!!

Σύντομα φωτογραφίες και βίντεο!!!

Κώστας Μπουκουβάλας