Microsoft ΣVista!!

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Fri May 18 21:23:47 EEST 2007

On Friday 18 May 2007, Boukouvalas Kostas wrote:
> Για να σας δώσω και ένα νέο, έχω μάθει οτι γίνονται κινήσεις να
> δημιουργηθεί σύλλογος με τη μορφή σωματείου για φίλους και χρήστες
> της   Microsoft. Μου το είπε παλαιό μέλος Δ.Σ. του Hellug που τον
> προσεγγίσανε για να γραφτεί! Βέβαια ο άνθρωπος δεν γράφτηκε αλλά
> πιστεύω οτι τέτοια μηνύματα δε θα βοηθούσαν αύριο σε μια ενδεχόμενη
> συνεργασία-ανάδραση μεταξύ των δυο σωματείων.

ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ, επιτέλους λίγο αίμα, λίγες μπουνιές και κανα
σφάξιμο :)

Το μεταξύ μας flame έχει αρχίσει και δεν αποδίδει τόσο πολύ. Επιτέλους
θα βρεθεί λαός να ταΐσουμε τα κακόμοιρα τα λιοντάρια ;>

> Έχετε δει κάποιον να δυσφημίζει το Linux; Δεν εννοώ με τη μορφή της

Ναι, έχω δεί.

> εταιρικής στρατηγικής, αλλά με "Linux Sucks", "Το Linux είναι για τα
>   μπάζα", "Το Linux μόνο σε παλιούς υπολογιστές μπορεί να τρέξει, γι'
> αυτό και το χρησιμοποιούνε σε αυτά", "To Linux το χρησιμοποιούν μόνο
> κάτι πεταμένοι προγραμματιστές με μούσια και οι μοναχοί του Αγίου
> Όρους ή του Θιβέτ" κλπ...

Όλα που είπες τα έχω ακούσει και ακόμα χειρότερα :)

> Εγώ δεν έχω δει. Γιατί να το κάνω για κάποιο άλλο λειτουργικο
> σύστημα;

Για τη φάση :-P Για το αίμα, για τη φωτιά και τις κραυγές αγωνίας και
απόγνωσης.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?