Microsoft ΣVista!!

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Fri May 18 21:08:04 EEST 2007

Quoting nikos at hellug.gr:

> και για του λόγου το αληθές:
> http://members.hellug.gr/vyruss/computing/windowsvista.jpg

Για να σας δώσω και ένα νέο, έχω μάθει οτι γίνονται κινήσεις να
δημιουργηθεί σύλλογος με τη μορφή σωματείου για φίλους και χρήστες της
Microsoft. Μου το είπε παλαιό μέλος Δ.Σ. του Hellug που τον
προσεγγίσανε για να γραφτεί! Βέβαια ο άνθρωπος δεν γράφτηκε αλλά
πιστεύω οτι τέτοια μηνύματα δε θα βοηθούσαν αύριο σε μια ενδεχόμενη
συνεργασία-ανάδραση μεταξύ των δυο σωματείων.

Έχετε δει κάποιον να δυσφημίζει το Linux; Δεν εννοώ με τη μορφή της
εταιρικής στρατηγικής, αλλά με "Linux Sucks", "Το Linux είναι για τα
μπάζα", "Το Linux μόνο σε παλιούς υπολογιστές μπορεί να τρέξει, γι'
αυτό και το χρησιμοποιούνε σε αυτά", "To Linux το χρησιμοποιούν μόνο
κάτι πεταμένοι προγραμματιστές με μούσια και οι μοναχοί του Αγίου
Όρους ή του Θιβέτ" κλπ...

Εγώ δεν έχω δει. Γιατί να το κάνω για κάποιο άλλο λειτουργικο σύστημα;