RE: Επείγων για 18, 19, 20 Μάιο

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Wed May 16 15:21:53 EEST 2007

Παιδιά μας βάλανε ίντερνετ!

Δεν χρειάζεται να βάλουμε ασύρματη σύνδεση.

Θέλω όμως να σας παρακαλέσω να ετοιμάσουμε μια πολύ δυναμική παρουσία των
συλλόγων σας και των τεχνολογιών σας.

Είναι πολύ σημαντικό να ενημερωθούν οι άνθρωποι με αναπηρίες για αυτές τις
τεχνολογίες.

Συγνώμη για τα προβλήματα που έχω δημιουργήσει.

Μη ξεχνάτε και το τηλεοπτικό μαγκαζίνο. Και εκείνο πρέπει να το κάνουμε
οπωσδήποτε για να ενημερωθεί ο κόσμος.

Θα μπορούσαμε να κάνουμε και ένα μικρό ρεπορτάζ στο περιοδικό για τον κάθε
σύλλογο ξεχωριστά και για την κάθε τεχνολογία ξεχωριστά. Το περιοδικό
ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ το διαβάζουν χιλιάδες άνθρωποι με αναπηρίες σε όλη την Ελλάδα
και στην Κύπρο.

Πολλούς χαιρετισμούς, Νίκος.

Nikos Voulgaropoulos,
Disability NOW, Non Profit Organization,
Web: http://www.disabled.gr/ email: admin at disabled.gr
Autonomia EXPO 2007: http://www.autonomiaexpo.org/
Postal Address: PO BOX 13669, 10310 Athens.
Athens: tel. (30) 210-8660556, fax (30) 210-6916932
Thessaloniki: (30) 2310-211915, fax (30) 2310-968178
Mobile phone: (30) 6937-211915.