RE: Επείγων για 18, 19, 20 Μάιο

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Wed May 16 07:15:24 EEST 2007

Σήμερα περιμένω να μου απαντήσει το στάδιο.

Κάτω όμως από τις οποιεσδήποτε συνθήκες, είτε βάλουμε είτε δεν βάλουμε λίνκ,
θα ήθελα τόσο το hellug όσο και το ασύρματο μητροπολιτικό δίκτυο για την
Δευτέρα 21 Μαΐου στο στούντιο του καθημερινού τηλεοπτικού μαγκαζίνο «παρέα
στις 7», που προβάλλεται στο Prisma+ της δημόσιας ψηφιακής τηλεόρασης, για
να παρουσιάσουν τις δραστηριότητες που έχουν και τις τεχνολογίες τους.

Οι ώρες που γράφουμε είναι 4.45, 7 και 9. Μπορείτε να διαλέξετε τη μία από
τις τρεις εγγραφές. Ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στην εγγραφή.
Συγχωρήστε μe αλλά ταυτόχρονα γράφουμε και νοηματική και υπότιτλους.

Θα με ενδιέφερε η λογική του ερασιτεχνισμού να φανεί. Για τη δική σας
ενημέρωση χρειάζεται να σας πω πως το ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ έχει την ευθύνη της
αρχισυνταξίας.

Από πάντα ήθελα να βγει τόσο το ανοιχτό λογισμικό όσο και τα ασύρματα δίκτυα
αλλά πάντα υπήρχαν καθυστερήσεις. Αυτό είναι ένα δικό μου προσωπικό
ενδιαφέρον. Βρίσκομαι στο ίντερνετ από το 1985 και την εποχή του helpak.

Εάν σας ενδιαφέρει πρέπει να μου απαντήσετε το συντομότερο δυνατό, επειδή
πρέπει να κλείσω το πρόγραμμα της επόμενης εβδομάδας. Εγώ το θέλω πολύ εδώ
και πολύ καιρό.

Πολλούς χαιρετισμούς, Νίκος.

Nikos Voulgaropoulos,
Disability NOW, Non Profit Organization,
Web: http://www.disabled.gr/ email: admin at disabled.gr
Autonomia EXPO 2007: http://www.autonomiaexpo.org/
Postal Address: PO BOX 13669, 10310 Athens.
Athens: tel. (30) 210-8660556, fax (30) 210-6916932
Thessaloniki: (30) 2310-211915, fax (30) 2310-968178
Mobile phone: (30) 6937-211915.