RE: Επείγων για 18, 19, 20 Μάιο

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Wed May 16 11:32:38 EEST 2007

> έπεσαν πάνω σε "κύκλωμα" υπαλλήλων του Σ.Ε.Φ που για "λόγους ασφαλείας"
> δεν τους άφηναν να βάλουν τις κεραίες στην ταράτσα και ζητούσαν 50? για
> να τις βάλουν αυτοί.

Μόλις πριν από λίγο μίλησα με το στάδιο και με τον τεχνικό. Μου ανέφεραν πώς
θα μας ανοίξουν την πόρτα για να στήσουμε κεραία για τέσσερις ημέρες.

Όμως, ανθρώπινα μιλώντας, δεν τους έχω εμπιστοσύνη. Ενδεχομένως να
καθυστερήσουμε πολύ μέχρι να βρούμε αρμόδιο για να ανεβούμε στην ταράτσα. Το
στάδιο είναι υπερβολικά γραφειοκρατικά οργανωμένο και δύσκολα επικοινωνούμε
με τους υπεύθυνους.

Ίσως σας δυσκολέψω.

Εάν νομίζετε πως δεν έχετε επαρκή χρόνο για να ασχοληθείτε με τη
γραφειοκρατία του σταδίου μπορούμε να το ανεβάσουμε.

Σε κάθε άλλη περίπτωση ίσως βρω καμιά σύνδεση από την vodafon και την βγάλω
από το δικό μου το laptop.

Βέβαια, ίσως ο ΟΤΕ αύριο να εγκαταστήσει ίντερνετ οπότε δεν θα έχουμε
πρόβλημα, αλλά και αυτό το βρίσκω πολύ θολό.

Κάτω από τις οποιεσδήποτε συνθήκες έχουμε κρατήσει περίπτερα και για τους
δύο συλλόγους και παιδιά ας δώσουμε την ευκαιρία στην κοινότητα των ανθρώπων
με αναπηρίες να ενημερωθεί για αυτές τις τεχνολογίες, έστω και χωρίς
ίντερνετ.

Προσωπικά θέλω μια ολοκληρωμένη Autonomia EXPO και χωρίς Λίνουξ και το
ασύρματο δίκτυο θα ήταν λιγότερο πληροφοριακή και υποστηρικτική.

Πολλούς χαιρετισμούς, Νίκος.

Nikos Voulgaropoulos,
Disability NOW, Non Profit Organization,
Web: http://www.disabled.gr/ email: admin at disabled.gr
Autonomia EXPO 2007: http://www.autonomiaexpo.org/
Postal Address: PO BOX 13669, 10310 Athens.
Athens: tel. (30) 210-8660556, fax (30) 210-6916932
Thessaloniki: (30) 2310-211915, fax (30) 2310-968178
Mobile phone: (30) 6937-211915.