RE: Επείγων για 18, 19, 20 Μάιο

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Tue May 15 09:40:45 EEST 2007

Σε λίγο θα τηλεφωνήσω στο ΣΕΦ για να τους ζητήσω την άδεια.

Μην ξεχνάτε πως είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε και δύο εκπομπές στο Prisma+
μία για το ανοιχτό λογισμικό και μια για τα ασύρματα δίκτυα. Θα μπορούσαμε
βέβαια να σκεφτούμε και περισσότερες εκπομπές όμως για να μην έχουμε
πρόβλημα με την ΕΡΤ θα πρέπει να παρουσιάζουμε σε κάθε εκπομπή μια ξεχωριστή
θεματική ενότητα και διαφορετικούς καλεσμένους.

Σε λίγο θα σας ειδοποιήσω για την επικοινωνία μου με το ΣΕΦ.

Επειδή εμείς έχουμε και την ευθύνη των μετακινήσεων πολλών ανθρώπων με
σοβαρές αναπηρίες είναι δυνατόν να έχω και τα κινητά σας τηλέφωνα για να
μπορώ να επικοινωνώ στο ενδεχόμενο που βρίσκομαι μακριά από υπολογιστή;

Πολλούς χαιρετισμούς, Νίκος.

Nikos Voulgaropoulos,
Disability NOW, Non Profit Organization,
Web: http://www.disabled.gr/ email: admin at disabled.gr
Autonomia EXPO 2007: http://www.autonomiaexpo.org/
Postal Address: PO BOX 13669, 10310 Athens.
Athens: tel. (30) 210-8660556, fax (30) 210-6916932
Thessaloniki: (30) 2310-211915, fax (30) 2310-968178
Mobile phone: (30) 6937-211915.