Έρευνα για το Ανοικτό Λογισμικό

nikos roussos nikos at hellug.gr
Wed Mar 28 11:39:09 EEST 2007

On Wed, 28 Mar 2007 10:14:05 +0300
Kostas Boukouvalas <quantis at hellug.gr> wrote:

> Δεδομένου οτι
>
> 1) Ο HELLUG έχει συμμετάσχει (20/12/2007) με την αφεντιά μου, το
> Σπύρο Μπόλη, τον Στέφανο Κουζώφ και πολλούς φοιτητές του
> Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου που ασχολούνται με την ανάπτυξη εφαρμογών
> σε ΕΛ/ΛΑΚ, στην πρώτη εκδήλωση του SQO-OSS (http://www.sqo-oss.eu/),
> στην οποίας ηγείται ο καθηγητής κ. Σπινέλλης
> (http://www.spinellis.gr/blog)
>
> 2) Ο Χρήστος Ρικούδης προβεβλημένος προγραμματιστής έλαβε το ίδιο
> e-mail και το έστειλε fw σε τοπική λίστα του πανεπιστημίου προωθώντας
> με αυτό (τον δικό του τρόπο) τη δράση αυτή

> [...]

αν και κάποια απ' τα παραπάνω δεν συνδέονται άμεσα με το θέμα: ".doc
attacements", δεν διαφωνώ πως η έρευνα είναι σημαντική και προτίθεμαι
να συμπληρώσω και γω το ερωτηματολόγιο.

απλώς είναι κρίμα ακόμα και άνθρωποι που ασχολούνται με το ελύθερο
λογισμικό να μην καταλαβαίνουν τη σημασία απόρριψης κλειστών formats.

--
nikos roussos
[ http://comzeradd.chimeres.gr/ ]