Έρευνα για το Ανοικτό Λογισμικό

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Wed Mar 28 10:14:05 EEST 2007

nikos roussos wrote:
> έρευνα για το ελεύθερο λογισμικό με ερωτηματολόγιο
> σε κλειστό format (.doc), απλώς δεν γίνεται...

Δεδομένου οτι

1) Ο HELLUG έχει συμμετάσχει (20/12/2007) με την αφεντιά μου, το Σπύρο
Μπόλη, τον Στέφανο Κουζώφ και πολλούς φοιτητές του Αριστοτέλειου
Πανεπιστημίου που ασχολούνται με την ανάπτυξη εφαρμογών σε ΕΛ/ΛΑΚ, στην
πρώτη εκδήλωση του SQO-OSS (http://www.sqo-oss.eu/), στην οποίας ηγείται
ο καθηγητής κ. Σπινέλλης (http://www.spinellis.gr/blog)

2) Ο Χρήστος Ρικούδης προβεβλημένος προγραμματιστής έλαβε το ίδιο e-mail
και το έστειλε fw σε τοπική λίστα του πανεπιστημίου προωθώντας με αυτό
(τον δικό του τρόπο) τη δράση αυτή

3) Είχαμε παρουσίαση έρευνας για την ποιότητα και τρόπο ανάπτυξης του
ΕΛ/ΛΑΚ στην εκδήλωση που συμμετείχε πάλι ο HELLUG στις 14/12/2007 - με
την Ομάδα Φοιτητών Νετρίνο - από τον κύριο Αντωνιάδη (
http://www.hellug.gr/old_events/hellug_netrino_091206/ &
http://neutrinoteam.blogspot.com/ )

4) Είχαμε συνδιοργανώσει ως HELLUG ολόκληρη ημερίδα στο Α.Τ.Ε.Ι.Θ για το
Ελεύθερο Λογισμικό (http://members.hellug.gr/quantis/hellug_ateith06.html)

5) Οτι ντρέπομαι που δεν κάθησα να σηκώσω φωτογραφίες και story για την
εκδήλωση της 20ης Δεκεμβρίου στο site του HELLUG  αλλά και κανείς τόσο
καιρό δε το πήρε χαμπάρι, όπως και επίσης να χρησιμοποιήσω το wiki του
ίδιου του project

Ναι, θα το συμπληρώσω και θα σας το στείλω με το ταχυδρομείο και
προτείνω σε όλα τα μέλη του συλλόγου να κάνουν το ίδιο.

Με ευγενικούς χαιρετισμούς

Κώστας Μπουκουβάλας