Πλανήτης Ταμπακέρα

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Mar 20 19:16:47 EET 2007

Στις 20-03-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 12:51 +0200, ο/η Boukouvalas Kostas
έγραψε:
> ---------------
>
> Όλα ξεκινάνε από το γεγονός οτι ο HELLUG και ορισμένα μέλη του όπως ο
> Σπύρος ο Μπόλης θεωρούν το ellak.gr ανταγωνιστικό site. Ως γνωστόν, το
> ellak.gr δημιουργήθηκε περίπου στο 2003-2004 και είχε αυτές τις χρονιές
> και δυο συνέδρια. Στο δεύτερο βρέθηκα και εγώ. Σύμφωνα με αυτή την άποψη
> αφού ο HELLUG προυπήρχε του ellak.gr θα έπρεπε να υπάρχει αγαστή
> συνεργασία από την αρχή με την πλήρη και full υποστήριξη του ellak.gr
> προς την Ένωση. Κάτι τέτοιο δεν έγινε με αποτέλεσμα να υπάρξουν οι
> [...]

ΟΚ πάμε απο την αρχή για να ξανασυστηθούμε: δεν έχουμε καμμιά σχέση με
το ellak.gr (εκτός από κάποιες φιλικές συζήτησεις στο πολύ μακρινό
παρελθόν-στις οποίες συμετείχε και επίσημα ο hellug- και κάποιο χώρο
φιλοξενίας που μας έδωσε το ellak για το ανέβασμα κάποιοων αρχείων και
φόρουμ).
(ΒΤW μετά τις εκλογές και την αλλαγή της κυβέρνησης ούτε το ellak.gr
είναι τόσο ενεργό όσο ήταν το παρελθόν.)
Προσωπικά (και για τους δικούς μου λόγους- φοβίες) ποτέ δεν επιδιώξα
στενότερη επαφή με το ellak.gr (τουλάχιστον για τα project στα οποία
ήμουν υπεύθυνος ή συμμετείχα (mozilla- GNOME). To ellak .gr/ ΕΔΕΤ έδωσε
κάποια χρήματα σε μια εταιρία για την έκδοση ενός οδηγού χρήσης του
(τότε) Mozilla suite και σε αυτό δεν είχα καμμιά σχέση (ούτε και ο Σίμος
και ούτε και κανείς άλλος και ούτε το επιδιώξαμε).