Πλανήτης Ταμπακέρα

nikos roussos nikos at hellug.gr
Tue Mar 20 12:41:48 EET 2007

--

--

παραδόξως τα δύο παραπάνω προέρχονται απ' το ίδιο άτομο!! και όπως
είναι προφανές δεν στέκουν σε στοιχειώδεις κανόνες λογικής...

> Υπάρχουν όμως οι παρακάτω απαιτήσεις:
στους ιδιους ρυθμούς παραλογιμσού κι αυτό...

> 1. rm -fr ~planet/ στο planet.hellug.gr και μετά ξαναστήνει ότι
> λογισμικό θέλει. Πρέπει να το ξανακάνει από την αρχή.
καταρχήν το τι σβήνει ο σύλλογος απ' τα μηχανήματα του είναι θέμα του
συλλόγου αποκελιστικά.
κατά δεύτερον, μην ανησυχείς το ανανεωμένο planet (προσεχώς) έχει
στηθεί απ' την αρχή.

> 2. Να δώσει διαφορετικό όνομα από "Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ". Όπως αναφέρω
> παραπάνω, είναι θετικό να δημιουργήσει ένα "Πλανήτη Hellug" για τα
> μέλη του συλλόγου. Τα μέλη πληρώνουν ένα σεβαστό ποσό, είναι καλό να
> τα βοηθήσει στη διαδικασία των ιστολογήσεων.
προφανώς κανένας δεν έχει την αποκλειστική δυνατότητα εκπροσώπησης της
κοινότητας (και ακολούθως παράλογες απαιτήσεις απ' όλους τους άλλους)
ο κάθε πλανήτης αυτο-προσδιορίζεται απ' τα blogs τα οποία συμμετέχουν
και στο planet.hellug.gr συμμετέχουν άνθρωποι της ελληνικής κοινότητας
ΕΛ/ΛΑΚ (όχι απαραίτητα μέλη του συλλόγου).

> 3. Στη χρήση του planet.hellug.gr είναι καλό να γίνει αναφορά ότι ο
> Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ έχει μεταφερθεί. Good manners, όχι cybersquating.

δεν θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά ο πλανήτης δεν πήγε πουθενά! ο
πλάνήτης μιας κοινότητας είναι αρκετά σημαντικός για να μπορεί να τον
κάνει τσιφλίκι του ο εκάστοτε διαχειριστής.

νομίζω πάντως πως πολύ ασχοληθήκαμε με το θέμα
(άλλωστε το mail περί ταμπακιέρας δεν πρόσθεσε κάτι καινούριο, απλώς
επιβεβαίωσε αυτά που ήδη γνωρίζαμε)

--
nikos roussos
[ http://comzeradd.chimeres.gr/ ]