Πλανήτης Ταμπακέρα

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Tue Mar 20 18:23:45 EET 2007

Kargiotakis George wrote:
> Ελπίζω απλά να μην κατάλαβες καλά αυτά που είπα (δεν νομίζω
> να έγινε με δόλο), αλλά και πάλι δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ σωστό (για οποιονδήποτε
> λόγο) να εκφράζεις δημόσια τις ιδιωτικές συζητήσεις που είχαμε μαζί.
>
> Φιλικά,
> Καργιωτάκης Γιώργος

Ναι, εγώ κατάλαβα πως ήθελες να βγεις. Όσο για τη δημοσιοποίηση των
ιδιωτικών συζητήσεων, δεν το έκανα για να σε εκθέσω ή οτιδήποτε, απλά -
δεδομένου οτι είχα καταλάβει λάθος -, ήθελα να δώσω την έννοια πως δεν
έκανα με τη "λίστα των blogs" του κεφαλιού μου αλλά λάμβανα σοβαρά υπ'
όψιν μου τις προσωπικές επιλογές του καθενός. Απλά το δικό σου feed ήταν
από τα λίγα που (λάθος καταλαβαίνοντας εγώ) δεν ήθελε ο ιδιοκτήτης του
να είναι εκεί. Απλά, εσένα θυμόμουν πιο έντονα και εσένα ανέφερα.

Αν αυτό σε θίγει, απολογούμαι και πάλι

Κώστας