Πλανήτης Ταμπακέρα

Kargiotakis George kargig at noc.uoi.gr
Tue Mar 20 15:05:27 EET 2007

Διαβάζοντας από το web-archive αυτό
http://lists.hellug.gr/pipermail/public/2007/008179.html έπεσα πάνω στο:

<quote>
Ο Γιώργος ο Καργιωτάκης είχε ζητήσει για παράδειγμα να μην είναι, ή κάποια άλλα
feeds δε δούλευαν.
</quote>

Ο Γιώργος Καργιωτάκης στο event του ΙLUG που είχε γίνει τον Απρίλιο του 2006 και
σε _ιδιαίτερες_ συζητήσεις που είχε μαζί σου είχε πει μεταξύ άλλων πως ο
πλανήτης του HELLUG είναι σε περίεργη κατάσταση, με αρκετά άσχετα (τουλάχιστον
για μένα) posts/feeds. Επίσης σου είχα πει πως είχα παραξενευτεί με την είσοδό
του blog μου στο planet.hellug.gr, γιατί όπως αναφέρει στο "disclaimer" του:
(διαβάζω πάνω δεξιά στο planet.hellug.gr)

<quote>
Αν προσφέρετε στο ελεύθερο λογισμικό (ανάπτυξη, εξελληνισμός, διάδοση ή αλλού),
επικοινωνήστε μαζί μας για την προσθήκη του ιστολογίου σας.
</quote>

Κάτι το οποίο εγώ δεν είχα κάνει. Από την στιγμή που μπήκε το blog μου και μετά
αν ήθελα να φύγω θα είχα στείλει μόνος μου e-mail ή θα το είχα εκφράσει δημόσια
ΕΓΩ. Δεν χρειάστηκα ποτέ κάποιον να με αντιπροσωπεύει. Δεν ζήτησα σε προσωπικές
μας συζητήσεις να φύγω από το planet, αλλά συζητούσαμε το γιατί είναι έτσι το
planet (όπως και πολλά άλλα πράγματα σχετικά με το HELLUG) και γιατί δεν
γίνεται καλύτερο. Ελπίζω απλά να μην κατάλαβες καλά αυτά που είπα (δεν νομίζω
να έγινε με δόλο), αλλά και πάλι δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ σωστό (για οποιονδήποτε
λόγο) να εκφράζεις δημόσια τις ιδιωτικές συζητήσεις που είχαμε μαζί.

Φιλικά,
Καργιωτάκης Γιώργος