Ψυχραιμία...

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Mar 20 18:04:31 EET 2007

Στις 20-03-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 11:03 +0200, ο/η Theodore J.
Soldatos έγραψε:
> Καλημέρα,
>
> Μου φαίνεται τελείως ακατανόητη όλη αυτή η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με
> το planet, αλλά και το περιστατικό με τις συνδρομές. Λες και όλοι ψάχνουν κάτι
> να αρπαχτούν.
>
> Από ό,τι τουλάχιστον διάβασα στις λίστες, τόσο στη μία περίπτωση όσο και στην
> άλλη, ουσιαστικός λόγος για να δημιουργηθεί πρόβλημα δεν υπήρχε. Απλώς κάθε
> φορά που κάποιος αντέδρασε κάπως υπερβολικά ή λανθασμένα, βρέθηκε κάποιος
> άλλος να αντιδράσει το ίδιο υπερβολικά ή λανθασμένα οδηγώντας σε έναν φαύλο
> [...]

ΟΚ ας μπώ και εγώ στη κουβέντα. (στόχος μου δεν ειναι να "την πώ" και
εγώ στο hellug , αλλά με αφορμή τους προβληματισμούς που γράφονται σε
αυτό το thread, ίσως βγεί και κάτι και προλάβουμε κάποιες από τις μελλοντικές εξελίξεις)

Το planet ήταν η αφορμή για να γράψει ο Δημήτρης ο Γλέζος κάποιους
προβληματισμούς για το ρόλο του Hellug και τις σχέσεις του με τους
-εκτός Hellug- ασχολούμενους με το ανοικτό και ελεύθερο λογισμικό και ο Σίμος τα παράπονα του. (Να
θυμίσω και ότι παρομοια συζήτηση είχε γίνει και πριν 2 χρόνια για το αν
ο σύλλογος θα έπρεπε να συνεχίσει μα φιλοξενεί το gnome.gr ).

Θα προσπαθήσω παρακάτω να περιγράψω την κατάσταση όπως φαίνεται αυτή τη
στιγμή σε όσους δεν ανήκουν στο Hellug::

1) Ο Hellug φάινεται να αντιμετωπίζει με εξαιρετική καχυποψία όλους εμάς
που δεν είμαστε μέλη του και ασχολούμαστε με το ΕΛΛΑΚ γενικοτερα. (π.χ
ότι κάνουμε το κάνουμε για προσωπική μας προβολή ή/ και για να πάρουμε
επιδοτήσεις από την ΕΕ , από εταιρίες κτλ ) Κατανοώ τις φοβίες του
hellug (μπορεί να εμφανίστηκαν και ορισμένοι "κομήτες" κατά το παρελθόν
που είχαν τέτοιους στόχους ) αλλά οι περισσότεροι ασχολούμαστε με το
ΕΛΛΑΚ χρόνια και δεν μπορεί να μπαινουμε όλοι στο ίδιο τσουβάλι.
(και ρε παιδιά το hosting από το σύλλογο μερικές φορές είναι και συμβολικό -
δεν είναι τα 10 ευρώ που θα γλυτωσουμε από το dreamhost αν μας φιλοξενήσει ο σύλλογος
αλλά το αίσθημα της κοινότητας και της ενότητας που θέλουμε ορισμένοι να υπάρχει)

2) Αυτή η καχυποψία έχει  δημιουργεί ένα αρνητικό κλιμα ενάντια στον
Hellug σε πολλούς από εμάς (π.χ. τι έχει να μας προσφέρει ο Hellug? μόνο κράξιμο και γκρίνια.. με ελάχιστο κόστος ανοιγουμε ένα dreamhost account
και αστους αυτούς να λένε ότι θέλουν). Βέβαια σε αυτό δεν φταίει μόνο ο Hellug αλλά και εμείς που είμαστε "σκορποχώρι" και δημιουργούμε ανεξάρτητες
"ομάδες" και "projects" με το παραμικρό χωρίς την παραμικρή επικονωνία κσι συννενόηση με τους υπόλοιπους.

3) Για να μπορέσουμε να βγάλουμε καποια άκρη και για να λεμε τα πράγματα με το όνομα τους:
O Hellug θα πρέπει αποφασίσει επιτέλους αν π.χ ο Σίμος, ο Γλέζος, Ο Μαργαρίτης, ο Χαρωνιτάκης ο Παπαδήμας και 3-4 αποτελουν "απειλή" για το hellug
και ο hellug δεν θα πρέπει να έχει σχέση μαζί τους- και από την άλλη μεριά όσοι "ανεξάρτητοι" θεωρούμε ότι η πολυδιάσπαση σε 100 διαφορετικές ομάδες
δεν οδηγεί πουθενά, να κλαστουμε να δούμε αν μπορούμε να δούμε τι μπορουμε να κάνουμε μαζί με το hellug...

(P;S Μόλiς είδα και το mail του Κρανιδιώτη που περιγράφει την ίδια κατάσταση περίπου από άλλη οπτική - συνέχεια εκεί...)