Planhths Tampakera

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Tue Mar 20 13:31:14 EET 2007

Στις 20-03-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 13:12 +0200, ο/η Panagiotis
Kranidiotis έγραψε:
> Στις 20-03-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 09:41 +0200, ο/η Alexios Zavras
> έγραψε:

> Μα το κάνει ούτως ή άλλως απλά ο σύλλογος είναι τα μέλη του και πρέπει
> να δίνει σημασία και να υπολογίζει την άποψη τους. Κυρίως δε θα πρέπει
> να διαφυλάττει τις ισορροπίες και το αίσθημα δικαιοσύνης μεταξύ των
> μελών. Αυτή είναι βασική αρχή ενός συλλογικού οργάνου και αν κάποιος δεν
> το ακολουθήσει και θα κατηγορηθεί για κατάχρηση εξουσίας και τελικά θα
> πάψει να λειτουργεί η έννοια του συλλόγου και της συναπόφασης.

> [...]
Και για να μην παρεξηγηθώ όχι απλά δεν έχω πρόβλημα με μια εταιρία
προώθησης του linux ή οτιδήποτε άλλο. Τουναντίον θα μπορούσα κάλλιστα να
είμαι και μέλος της. Το παραπάνω γράφτηκε με σκοπό να δείξει ότι τελικά
σε όλα τα σχήματα που απαιτούν συνεργασία η γνώμη των μετόχων έχει
μεγάλη σημασία.