Πλανήτης Ταμπακέρα

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Tue Mar 20 01:24:20 EET 2007

Στις 20-03-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 00:49 +0200, ο/η Michael Iatrou
έγραψε:

> Επειδή γνωρίζω σεβαστό χρονικό διάστημα τον Δ. Γλέζο και έχω και μια ιδέα
> για το τι έχει προσφέρει στη Κοινότητα, οφείλω να επισημάνω ότι αρμόζει
> λίγο περισσότερος σεβασμός και προσοχή στις εκφράσεις και τους
> χαρακτηρισμούς, ας μην επαναλαμβάνουμε λάθη που κάνουν νέα μέλη. Η απάντηση
> του Δημήτρη Γλέζου, μπορεί να είχε ένα τόνο αγανάκτησης και
> συναισθηματισμού, αλλά κακεντρεχής δεν ήταν σε καμία περίπτωση.

Κατά την άποψη μου η επιστολή του Δ. Γλέζου δεν είχε καμία πρόθεση να
προσφέρει κάτι θετικό στον σύλλογο, ούτε να προωθήσει την βελτίωση του.
Αντίθετα είχε σκοπό να τον εκθέσει. Σε αυτό συμβάλει και η επιλεκτική
επιστολή του σε ανθρώπους της κοινότητας που ούτε σχέση με το θέμα είχαν
αλλά ούτε, κάποιοι από αυτούς, σχέση με τον σύλλογο. Κατά συνέπεια στόχο
είχαν να δημιουργήσουν μια αρνητική εικόνα. Κατά συνέπεια ναι είναι
κακόβουλες. Προσοχή δεν είναι κακόβουλος ο Γλέζος σαν προσωπικότητα ή
σαν ιστορία (αυτό δεν το ξέρω και δεν με απασχολεί). Κακόβουλη είναι η
επιστολή του.

> Θες να πεις ότι τα μέλη του ΔΣ, επειδή είναι εκλεγμένα, μπορούν και
> διαχειρίζονται την επικοινωνία τους απαλλαγμένα από συναισθήματα,
> προσωπικές προτιμήσεις, προκαταλήψεις και ψήγματα ιδιοτέλειας;
> Σε παρακαλώ, ας μην εξιδανικεύουμε ανθρώπους και καταστάσεις, κινδυνεύουμε
> να γίνουμε γραφικοί.

Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι το ΔΣ έχει ευθύνη και υποχρέωση να
διαφυλάτει τα συμφέροντα του συλλόγου και κατ' επέκταση των μελών και να
μην τα εκθέτει. Το ΔΣ δεν είναι πρόσωπα και ναι δεν πρέπει να είναι
πρόσωπα. Δεν μπορεί να αντιμετωπίζει τον Γλέζο ή τον Ξενιτέλη ή τον
Ιατρού ή τον Κρανιδιώτη με συναισθηματικά κριτήρια λόγω μιας παλιάς
γνωριμίας ή μιας ιστορίας. Είναι άδικο για τα μη γνωστά μέλη. Και
άλλωστε οι άνθρωποι αλλάζουν. Μπορεί ο χθεσινός φίλος να γίνει ο πιο
άδικος και αμείλικτος επικριτής. Τι θα πρέπει να κάνει ο σύλλογος; Τα
στραβά μάτια επειδή είναι φίλος; Τότε δεν είναι ανοιχτός σύλλογος, τότε
είναι μια κλειστή κλίκα. Που θα τα έχει καλά μεν με τους φίλους και τους
γνωστούς αλλά θα αποτρέπει ουσιαστικά την συμμετοχή οποιουδήποτε άλλου.
Για αυτό ας σοβαρευτούμε.

> Λοιπόν, σε αυτό το σημείο, ίσως να είχε αξία να δοθούν δημόσια (ή
> τουλάχιστον στα μέλη του συλλόγου) όλα τα email που ανταλλάχθηκαν τους
> τελευταίους 8 μήνες από το board για το συγκεκριμένο θέμα. Διαφορετικά,
> καθένας θα παρουσιάζει το κομμάτι της "συζήτησης" που τον βολεύει και
> κανείς δεν θα μπορεί να βγάλει άκρη ποία πλευρά έκανε τα περισσότερα λάθη
> (γιατί κάτι μου λέει ότι και οι δύο πλευρές έκαναν πολλά).

Το mail του board είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας του ΔΣ. Οι συζητήσεις
εκεί μέσα είναι κλειστές. Ακόμα και αν αυτό αλλάξει στο μέλλον από την
στιγμή που αυτοί που γράφουν εκεί μέσα γράφουν υπό το καθεστώς ότι οι
συζητήσεις είναι ιδιωτικές θεωρώ ανήθικη την δημοσίευση τέτοιων
επιστολών. Όχι γιατί το ΔΣ έχει να φοβηθεί κάτι αλλά γιατί καταργείτε η
ιδιωτικότητα. Γενικά πάντως το θέμα της board είναι ένα εσωτερικό θέμα
του συλλόγου και θα ήταν πιο σωστό να συζητηθεί στην hellug.