[Fwd: Re: Ενημέρωση Planet.Hellug.gr]

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sat Mar 17 14:05:54 EET 2007

Εγώ θα προσπαθήσω να εκφράσω την προσωπική μου άποψη που νομίζω πως
απλοποιεί όλα αυτά τα πράγματα. Το αν θα τη λάβετε υπόψιν ή όχι, δε με
νοιάζει καθόλου γιατί βλέπω πως ήδη υπάρχει προκατάληψη.

Κατ' αρχάς βλέπω μια τάση για επίθεση προς το Σύλλογο. Δε βλέπω πουθενά
τάση του Συλλόγου να επιτεθεί σε πρόσωπα. Ο Σύλλογος πάντα προσπαθεί να
αγκαλιάζει τις προσπάθειες. Συνήθως τα πρόσωπα είναι αυτά που τη
βλέπουν μαγαζάκι και ο καθένας κάνει το δικό του.

On Saturday 17 March 2007, Dimitris Glezos wrote:
> Συμφωνώ ο Σύλλογος θα έπρεπε να ασκεί έλεγχο για πράγματα που
> επηρεάζοτν την εικόνα του (όπως πχ. το copyright στο λογότυπο, το
> όνομα κλπ). Ο Πλανήτης δε λέει πουθενά ότι
> αντιπροσωπεύει/αντικατοπτρίζει το HELLUG και πιστεύω ότι κανένας δεν
> πιστεύει αυτό. Το μόνο που δείχνει κάποια σχέση με το HELLUG είναι το
> domain, το οποίο είναι δευτερεύοντος σημασίας.

Ξεκινάω με αυτό, που είναι το μόνο που αποτελεί την ουσία. Και θα κάνω
flamewar πιο κάτω.

Ε λοιπόν, Δημήτρη, όχι, δεν είναι δευτερεύουσας σημασίας το domain που
είναι .hellug.gr. Εδώ είσαι λάθος.

Θα επαναλάβουμε πως ο Σύλλογος είναι εθελοντικός.

Με αυτή τη λογική, ε ρε φίλε όχι, δε θα γράψεις Copyright by Simos στο
planet.hellug.gr. Χρησιμοποιείς 100 resources που τα έχουν χτίσει
άλλοι.

Δηλαδή πώς θα σου φαινόταν αν σε κάθε mail που φτάνει σε αυτές εδώ τις
λίστες έβαζα με το έτσι θέλω Copyright by Kyritsis - The one and only
Listman ? Θα σου φαινόταν λογικό ?

Το Copyright θα μπεί ιεραρχικά: ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ στο Σύλλογο και από κάτω, αν
εσύ έχεις ασχοληθεί με κάτι πιο ειδικευμένο, θα γράψεις και το όνομά
σου. Σου φαίνεται παράλογο εσένα αυτό ? Εμένα μου φαίνεται λογικό, ο
σύλλογος σου παρέχει τις υποδομές και την τεχνογνωσία, πρώτα
ευχαριστείς αυτόν και την κοινότητα και μετά δοξάζεις τον εαυτό σου.

Διότι ο σύλλογος δεν είναι κάτι το αφηρημένο, μια εταιρεία, μια ΑΕ,
κάτι. Είναι 20 ή 30 ή Χ ή Υ άτομα που τρέχουν εδώ και χρόνια και κάνουν
τους μαλάκες, ΟΚ ?

Το *.hellug.gr υποδηλώνει project του Hellug. Δε ζητάει κανείς απολύτως
τίποτα για να το δώσει, το μόνο που ζητάει είναι να προωθείται η Open
Source νοοτροπία και να δίνονται οι ευχαριστίες εκεί που πρέπει, δεν
έχουμε να χωρίσουμε χρηματικά χωράφια. Ε, όταν αυτό στοιχειωδώς δεν
τηρείται, υπάρχει θέμα.

> Παρατηρώ ότι το ΔΣ κατέληξε στο ότι το πρόβλημα αποτελεί ο
> διαχειριστής του ιστοχώρου (Σίμος Ξενιτέλλης) και η μη-συμμόρφωση
> του.

Εγώ δεν άκουσα ποτέ κάτι τέτοιο. Αυτό είναι δικό σου συμπέρασμα. Δεν
υπάρχουν προσωπικά θέματα για τα οποία ο σύλλογος μέσω των εκπροσώπων
του (ΔΣ) εκφράζει, παρά μόνο θέματα νοοτροπίας.

Η νοοτροπία που ο σύλλογος έχει στόχο να διαδώσει, είναι η νοοτροπία του
Open Source. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

Η νοοτροπία μαγαζάκι ΔΕΝ είναι νοοτροπία Open Source, ΤΕΛΟΣ. Θα βρείς
άπειρους Linuxάδες hackerάδες ΚΑΘΕΤΟΥΣ στο συγκεκριμένο θέμα, ασχέτως
τί θα κάνει το επίσημο όργανο του συλλόγου για να κατευνάσει τους
τόνους.

> Αν το ΔΣ έχει διαφορετική άποψη για τον Σίμο, πρέπει να αναρωτηθεί αν
> έχει λάθος άποψη για αυτόν, ή αν ταυτίζονται οι απόψεις του με αυτές
> της Κοινότητας.

Με την ίδια ευκολία που το λές αυτό, εγώ θα στο πώ αλλιώς:

Αν ο Σίμος έχει διαφορετική άποψη για το ΔΣ ή το Σύλλογο, πρέπει να
αναρωτηθεί αν έχει σχηματίσει λάθος άποψη για αυτά, ή αν ταυτίζονται οι
απόψεις του με αυτές τις απόψεις που διαδίδει ο Σύλλογος: τις απόψεις
τις Συλλογικότητας και της νοοτροπίας του Linux (aka Bazaar).

> Το λιγότερο που έχει να κάνει ο Σύλλογος είναι να δώσει τον πρέπον
> σεβασμό και τη βοήθεια και στις δύο παραπάνω οντότητες και να μην
> τους μιλάει όπως μιλάνε μεγάλες επιχειρήσεις μέσω του Τύπου (και τα
> λόγια τους μοιάζουν να στάζουν δηλητήριο και να περάσανε από 10
> επιτροπές πριν ανακοινωθούν).

Με την ίδια λογική ....

Το λιγότερο που έχει να κάνει ο Σίμος και ο κάθε Σίμος, δεν είναι
προσωπικό το θέμα υπενθυμίζω, είναι να δώσει τον πρέπον σεβασμό και τη
βοήθεια στην Κοινότητα του Open Source ή του Linux και να μην τους
συμπεριφέρεται όπως συμπεριφέρονται οι Προαγωγοί στις Εκδιδόμενες ή τα
Μεγάλα Αφεντικά στους Μικρούς υπαλληλίσκους ή η εκάστοτε Εξουσία στους
εκάστοτε Εξουσιαζόμενους, ΓΚΕΓΚΕ ?

> Θα ήθελα εδώ να τονίσω την, κατ' εμέ, ειδοποιό διαφορά του ότι ο
> Πλανήτης δεν ονομάζεται "Πλανήτης ΗΕLLUG" αλλά "Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ
> Ελλάδα-Κύπρος". Το περιεχόμενο του επιβεβαιώνει αυτόν το χαρακτηρισμό
> αφού δεν αναφέρει πουθενά ότι εκφράζει τον σύλλογο.

Πολύ κακώς. Αυτό το επισημάναμε ως μέλη του συλλόγου από την αρχή και
ασκούσαμε πιέσεις στο ΔΣ να διορθώσει την κατάσταση και ο "Πλανήτης 3
πουλάκια κάθονται" να γίνει Πλανήτης σχετικός με το Linux και το Open
Source, όχι πλανήτης σχετικός με τα άτομα που συμμετέχουν.

Έχεις δεί ποτέ στον πλανήτη KDE να γράφουν οι developers 300 άσχετα
θέματα ? Όχι. Στο planet.hellug.gr υπήρχανε εντελώς άσχετα πράγματα.
Ήμουν από την αρχή κάθετος σε αυτό το θέμα. Δε μας νοιάζει κύριοι
bloggers να βλέπουμε στον agreggator τί ώρα πήγατε για κατούρημα, ψάξτε
στα archives και τότε την ίδια έκφραση είχα χρησιμοποιήσει.

> Αυτό στα μάτια μου σημαίνει ότι το περιεχόμενο του Πλανήτη δεν
> αντιπροσωπεύει ή ανήκει στον Σύλλογο αλλά στους ανθρώπους που γράφουν
> σε αυτόν και ίσως και την Κοινότητα ελληνικού ΕΛΛΑΚ ολόκληρη.

Θέτεις θέμα ιδιοκτησίας και αυτο-αναιρείσαι.

Στο Linux δεν υπάρχει ιδιοκτησία κανενός. Ούτε ζητήθηκε ποτέ να ανήκει
κάτι στο Hellug. Αυτό προσπαθούμε να πούμε.

> Η κίνηση του συλλόγου να αποδεχτεί να φιλοξενήσει τον Πλανήτη με αυτό
> τον τίτλο (και περιεχόμενο) και να εμπιστευτεί το Σίμο για τη
> διαχείρηση του, *θα έπρεπε* να σημαίνει ότι η Κοινότητα (και ο Σίμος,
> ως αντιπρόσωπος της) έχουν έλεγχο στον ιστοχώρο. Αντιπρόσωπος της
> Κοινότητας είναι αυτός που η Κοινότητα θεωρεί ως αντιπρόσωπο, όχι
> κάποιος που το λέει το όνομα του. Κάθε Κοινότητα αποφασίζει η ίδια
> για τα εργαλεία, το μέλλον της και τους αντιπροσώπους της. Αλλιώς δεν
> θεωρείται Κοινότητα.

Μιλάς για κάποια άλλη Κοινότητα εσύ και θα τσακωθούμε τώρα.

Κοινότητα είναι ο Σύλλογος Hellug. Κοινότητα είναι και ο Δήμος
Καλλιθέας.

Εσύ για ποιά Κοινότητα μιλάς όμως ? Νόμιζα ότι όλοι κατα βάθος αγαπάμε
το Hellug και τον στηρίζουμε σε αυτό που θέλει να κάνει εδώ και μια
δεκαετία.

Υποννοείς μήπως την ύπαρξη κάποιας άλλης Κοινότητας ?

Εμένα προσωπικά με ενοχλεί και η κατάσταση με τις μεταφράσεις. Δεν
τίθεται θέμα να ανήκουν οι μεταφράσεις στο Σύλλογο, δεν είπε ποτέ
κανείς τέτοιο πράγμα. Αλλά ο Σύλλογος υποτίθεται έχει φτιάξει ομάδα
εργασίας των ελληνικοποιήσεων εδώ και χρόνια. Θα ήταν καλό και υγιές να
γινόταν ο συντονισμός εκεί πέρα για πρακτικούς λόγους, όμως ΟΧΙ.
Ξαφνικά οι αντεπαναστάτες αποφάσισαν να μεταφράζουν ιδιωτικά.

Ε, αυτό εμένα με ενοχλεί.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?