Ενδιαφέρον email του Shuttleworth στη λίστα OpenSUSE.

nikos at hellug.gr nikos at hellug.gr
Mon Nov 27 19:00:23 EET 2006

> [...]
> εκμεταλλευτώ τις δυνατότητές της.  Μακάρι να ανοίξουν οι εταιρείες
> τους drivers (p << 0.001%) αν είναι για το καλό μας αλλά δεν θα κάτσω
> χωρίς 3D γραφικά, περιστρεφόμενους κύβους και virtual μπουρμπουλήθρες
> για λόγους πνευματικής καθαρότητας. Είναι σημαντικά πράγματα αυτά :-)
> Αυτό το ξέρει καλά και ο Linus και γι' αυτό κάνει την πάπια ("Ι allow
> binary drivers", ευχαριστούμε φιλεύσπλαχνε θεέ που μας επιτρέπεις).
> Για πολύ κόσμο, θα ήταν σημαντικός λόγος να μη βάλει Linux αν ήξερε
> ότι δεν θα παίξει ποτέ κανένα 3D παιχνίδι επειδή δεν παίζουν drivers.

βέβαια είναι άλλη ιστορία να βάλεις τους κλειστούς drivers μόνος σου
και άλλη το να τους προσφέρει μια διανομή που αυτοαποκαλείται
ελεύθερη...

> Το ΕΛ/ΛΑΚ είναι απλά συμφερότερο και για τους προγραμματιστές και για τους
> χρήστες (ιδιώτες και επειχηρήσεις και οργανισμούς) by design για πάρα
> πολούς λόγους (με μια πολύ πρόχειρη περιγραφή ελάχιστων προτερημάτων
> στην προήγ. παράγραφο).

ακριβώς. ο stallman μπορεί να ακούγεται λίγο μεταφυσικός ώρες-ώρες,
αλλά στην ουσία του πράγματος έχει δίκιο.

αλήθεια τι στάση θα κρατήσει ο shuttleworth απέναντι στην επερχόμενη glp3?

--
nikos roussos
[ http://comzeradd.chimeres.gr/ ]