Re: Πρόβλημα στην εγκατάσταση των Zeus Linux

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Sun Nov 19 22:22:11 EET 2006

On 11/19/06, UBR/Efilia Manitsa <efilia at ubr.gr> wrote:

> [...]
> οποία έχω αποθηκευμένα  πολύ χρήσιμα emails, πληροφορίες και αρχεία.
>
> Όταν ανοίγω τον υπολογιστή μου βγάζει το παρακάτω μήνυμα « PXE-E51: No
> DHCP or proxyDHCP offers were received. PXE-M0F: Exiting Intel PXE ROM. Operating
> system not found.
>

> Όταν έκανα την εγκατάσταση, η οποία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, μου ζητούσε να
> κάνω partitions, swap partitions κτλ. Πατούσα κάτι σύμφωνα με τις οδηγίες
> και το ένστικτο.
>
> Θα ήθελα να σας ρωτήσω.
>

> 1. μπορώ να επαναφέρω τα Windows ώστε να ανακτήσω αυτά που είχα

Εξαρτάται, απο το εάν η εγκατάσταση formaρε τον δίσκο σου.

Εάν η ώρα που σου πήρε η διαδικασία της εγκατάστασης είναι πάνω από περίπου
10 λεπτά, και σε κάποια φάση σου έβγαλε κάτι σαν μπάρα που μεγάλωνε (από 0%
μέχρι 100%) και αυτό κράτησε περίπου 20-30 λεπτά, μάλλον δε θα βρεις τίποτα
στο δίσκο σου - η μόνη λύση είναι να κάνεις ανάκτηση δεδομένων από τον δίσκο
(data recovery), αλλά αυτό σημαίνει να διαβάσεις τα δεδομένα σου όπως είναι
αποθηκευμένα στο δίσκο, και μετά να αποφασίσεις εάν αυτό που μόλις διάβασες
είναι ένα mail ή το εκτελέσιμο του Word. Είναι απίστευτα δύσκολο, ειδικά εάν
έχεις GB δεδομένων.. Αυτό γίνεται και από επαγγελματίες, αλλά κοστίζει
πανάκριβα και χρεώνουν με το Κbyte. Λυπάμαι...

Εάν διέκοψες την εγκατάσταση κάπου πριν γίνει το format, ότι έχεις μέσα στον
δίσκο διαβάζεται ακόμα κανονικά. Επειδή είναι laptop, δε σου συνιστώ να
βγάλεις το δίσκο από μέσα του και να τον βάλεις σε ένα άλλο PC και να τα
διαβασεις από εκεί. ΑΛΛΑ, μπορείς να είτε να ξεκινήσεις το σύστημα με ένα
rescue disk, είτε να κατεβάσεις ένα bootable CD όπως το SystemRescueCD (
http://www.sysresccd.org/Main_Page ) από ένα άλλο PC, και να
1) Κάψεις το αρχειο σε ένα CD
2) Bootάρεις με το CD αυτό,
3) Δοκιμάσεις να διαβάσεις τα δεδομένα σου ή να επισκευάσεις το δίσκο σου

καλή τύχη :-)
Στέφανος

2. Ποια είναι η διαδηκασία της εγκατάστασης βήμα βήμα των Linux Zeus?

> 3. Αν καταφέρω να εγκαταστήσω τα Linux θα μπορώ να αντλήσω αυτά που είχα
> αποθηκευμένα στα windows?

Μόνο αν έκανες την εγκατάσταση του linux σε άλλο partition του δίσκου σου.
Εάν είχες ένα partition (δηλαδή δε σε ρώτησε η εγκατάσταση να επιλέξεις
ανάμεσα σε δύο partition), και τα εγκατέστησες από πάνω από τα Windows, μόνο
με data recovery..

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.