Πρόβλημα στην εγκατάσταση των Zeus Linux

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Sun Nov 19 16:00:07 EET 2006

Στις Sunday 19 November 2006 15:33, ο/η UBR/Efilia Manitsa έγραψε:
> Όταν ανοίγω τον υπολογιστή μου βγάζει το παρακάτω μήνυμα « PXE-E51: No DHCP
> or proxyDHCP offers were received. PXE-M0F: Exiting Intel PXE ROM.
> Operating system not found.
>

> Όταν έκανα την εγκατάσταση, η οποία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, μου ζητούσε να
> κάνω partitions, swap partitions κτλ. Πατούσα κάτι σύμφωνα με τις οδηγίες
> και το ένστικτο.
>

> 1. μπορώ να επαναφέρω τα Windows ώστε να ανακτήσω αυτά που είχα
> αποθηκευμένα?

Δοκίμασε να boot-areis από μια rescue disk για τα windows που έχεις. Μόλις το
κάνεις αυτό δώσε την εντολή fdisk /mbr. Κάνε ένα restart to pc και σταύρωσε
τα δάχτυλά σου!!! Break a leg!!!

> 3. Αν καταφέρω να εγκαταστήσω τα Linux θα μπορώ να αντλήσω αυτά που είχα
> αποθηκευμένα στα windows?

Μπορεί!!! Μπορεί όμως και όχι!!!! Εξαρτάται σε πιο partition πήγες και έβαλες
το Linux.

> Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.

Δυστηχώς δεν θα μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε όσο θα θέλαμε. Να ξέρεις πάντα οτι
η καλύτερη βοήθεια είναι το BACKUP των σημαντικών αρχείων μας πριν παίξουμε
με οτιδήποτε έχει σχέση με το λειτουργικό μας. Κι επειδή ως γνωστόν υπάρχει ο
πανίσχυρος νόμος το Murphy. ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ BACKUP.

Καλησπέρα