Re: Off Topic: σχετικά με τις διαδικασίες προμήθειας λογισμικού και το ΕΛ/ΛΑΚ στο Ελληνικό Δημόσιο

Theodore Dounas dounas at gmail.com
Tue Oct 24 15:41:51 EEST 2006

On 24/10/06, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:
> [...]
> >
> όχι ρε χρήστο δεν είναι ηλιθιότητες αυτού του τύπου. Στις περιπτώσεις
> που αναφέρω και εχω διαβάσει κατεβατά από δικαστικά έγγραφα ξανά και
> ξανά και έχω δει και το αποτέλεσμα της δουλειάς τους. Ευτηχώς ο
> δικηγορικός λόγος σε πάρα πολές περιπτώσεις (που δεν είναι too
> technical) απέχει αρκετά από τον κώδικα. Ακόμα και αν δεν είσαι
> δικηγόρος μπορείς να καταλάβεις τα λογικά λάθη και να εντοπίσεις τα
> κενά. Διαβάζοντας και τις απαντήσεις των δικαστών σε αυτές τις
> εκθέσεις των δικηγόρων καταλαβαίνεις ακόμα περισσότερα.

Οπως όταν προσλαμβάνεις ένα προγραμματιστή για να γράψει ένα πρόγραμμα
ο προγραμματιστής θα ζητήσει να μάθει τι δουλειά θέλεις να κάνεις, πως
να την κάνεις και γιατί με το πρόγραμμα που θα σου φτιάξει, με τον
ίδιο τρόπο ο δικηγόρος θα χρειαστεί να του εξηγήσεις τι σημαινει gpl ,
derivative works, bla bla bla bla κοκ. Οπότε για αυτόν τον λόγο
γίνεται η κουβέντα, ώστε όταν πάμε ή πάει μια εταιρία open source σε
δικηγόρο να είναι ικανή να εξηγήσει ΤΙ ακριβώς συμβαίνει και ποιο
ειναι το Νομικό πρόβλημα. Ο δικηγόροσ θα ακούσει και έτσι θα κάνει
πολυ καλύτερα τη δουλειά του απο το να τον αφήσεις μόνο του να βγάλει
άκρη.

--
Dounas Theodore
Architect Engineer